• Enensammamma

Gekås vol 14

Kaerleksbarn skrev 2010-08-03 13:37:47 följande:
    En fråga kanske lite OT.. men det slog mig jag nog får bäst svar här
    Såg ni diskuterat att sluta använda body, hela pyjamaser osv..
    fick mitt första barn för 10mån sen så har inte så stor koll på när man slutar använda body?
    Eller när det börjar bli opraktiskt med body?
    Vi har inte behövt handla några kläder alls sen dottern föddes i sept.. fått så otroligt mycket!
    Men först nu när hon är 10mån har jag handlat lite på sommarrean i kommande storlekar,
    men det slog mig man kanske inte ska handla på sig alltför många bodies om det är opraktiskt längre upp i storlekarna?
    Funderar även på när det är opraktiskt med hel pyjamas?
    Body blir opraktiskt när dom börjar gå på toa och det ska gå fort

Min dotter på 2½ har hel pyjamas från Kappahl, KANON. Ingen bar rygg här inte
  • Bambusa

såg body på cubus i strl 98 idag, och har 2 i 104, men om ja kommer hinna använda dom är en osäkert.. så fort hon är torr åker bodysarna undan, men ja älskar bodysar,hon är 19mån, har dock lärt sig knäppa upp dom Rynkar på näsan lika med hela pyjamasar, så braa.. speciellt när de är lite kallare..

• mandala

Tänkte höra om någon här vet ifall det finns saker till Lundbys dockhus/skåp?

mammamandala.wordpress.com
  • sarsparis

Nån här som kan säga hur det varit på gekås mån-.tisdag? extremt mycket folk eller bara mycket folk?

• Greksmurfen
    mandala skrev 2010-08-03 20:58:15 följande:
    Tänkte höra om någon här vet ifall det finns saker till Lundbys dockhus/skåp?
    om du har vägarna förbi gemla(ligger utanför växjö) så har de billiga saker till dockhuset där, en outletbutik typ med micki leksaker med bla
    mamma till Maximilian född 081028
  • Shoppingtokig

Hej! Ska till Ullared imorgon och handla framför allt till dottern på 17 mån. Är det någon som vet om det finns några bra tjockare vantar till hösten/vintern? Gärna vattenavstötande också, har köpt galonvantar men de får ju gärna tåla lite fukt.

Lycklig mamma till Vanna!!!
  • mellerud
    sarsparis skrev 2010-08-03 21:14:00 följande:
    Nån här som kan säga hur det varit på gekås mån-.tisdag? extremt mycket folk eller bara mycket folk?
    Var där i dag. Helt ok, mycket folk men inte så man behövde trängas...Kom visserligen inte dit förrän vid halv sex på kvällen.
  • Ruso
    Shoppingtokig skrev 2010-08-03 22:26:57 följande:
    Hej! Ska till Ullared imorgon och handla framför allt till dottern på 17 mån. Är det någon som vet om det finns några bra tjockare vantar till hösten/vintern? Gärna vattenavstötande också, har köpt galonvantar men de får ju gärna tåla lite fukt.
    Jag köpte några jättefina i softshell, som var vattentäta - sköna och mjuka, 49.95 styck!
  • papprika

Är det ngn som sett om de har Bobby Car??

Kostnad på ett ungefär??

Tack! 

Svar på tråden Gekås vol 14