• mellerud

Gekås vol 14

papprika skrev 2010-08-03 23:47:58 följande:
    Är det ngn som sett om de har Bobby Car??

Kostnad på ett ungefär??

Tack! 
    Såg svarta idag men kollade tyvärr inte priset..
  • Bambusa

nån som vet om de går bussar mellan ullared och göteborg? om man lär byta buss gör inget..

• rymdapa

Undrar om det är någon som har erfarenhet av barnvagn från GeKås?
    Är på jakt efter en paraplysulky och ska till Ullared om någon vecka och kom på att de kanske har..?

m&m's
  • Norrskog
    rymdapa skrev 2010-08-04 06:47:01 följande:
    Undrar om det är någon som har erfarenhet av barnvagn från GeKås?
    Är på jakt efter en paraplysulky och ska till Ullared om någon vecka och kom på att de kanske har..?

Det finns barnvagnar på Gekås och jag har hört många som varit väldigt nöjda med dem (har själv ingen därifrån, tyvärr).

Det ska finnas en paraplysulky. Pris har diskuterats tidigare i tråden, runt 200, tror jag. Det finns också en sittvagn med korg under (bmx), den kostar ca 550 kr.

Här finns bilder på tre vagnar.
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/05/barnvagnsspecial.html

• mandala

Jag har tyvärr inte vägarna förbi växjö så jag kan inte köra inom Mickibutiken.

Så är det nån som vet om det finns dockhussaker inne på gekås?

mammamandala.wordpress.com
  • Kimberly88
    papprika skrev 2010-08-03 23:47:58 följande:
    Är det ngn som sett om de har Bobby Car??

Kostnad på ett ungefär??

Tack! 
    Denna frågan kommer upp rätt ofta i denna trådenTungan ute
    Japp det finns det. Tror bilen kostar 299 och släpet 199. Då är det dem vanliga i blå och röd har jag för mig. Vet dock inte om dem har fler sorter/färger. "Kanske någon som kan rätta mig i så fall"  Oskyldig
  • mama no1
    Bambusa skrev 2010-08-04 01:02:56 följande:
    nån som vet om de går bussar mellan ullared och göteborg? om man lär byta buss gör inget..
    Ja det ska det göra. Min svägerska bodde i göteborg ett tag och jag vet att hon pratat om det.
  • papprika
    Kimberly88 skrev 2010-08-04 09:53:34 följande:
    Denna frågan kommer upp rätt ofta i denna trådenTungan ute
    Japp det finns det. Tror bilen kostar 299 och släpet 199. Då är det dem vanliga i blå och röd har jag för mig. Vet dock inte om dem har fler sorter/färger. "Kanske någon som kan rätta mig i så fall"  Oskyldig
    Tack!!!
  • sarsparis
    Bambusa skrev 2010-08-04 01:02:56 följande:
    Jag gissar att det snabbaste är att ta tåget till varberg och sen ta bussen till ullared,kolla på västtrafiks hemsida.
  • Bambusa

tack för info om bussar/tåg! killen vill inte köra i 8-9timmar (ja har inget körkort) å ja tycker shoppingrese-bussarna stannar på tok för kort stund.. så då kom vi på ett alternativ.. Skrattande ska ju ha med oss dottern på 1½år så då är de skönt med lite pauser och byten.. vill åka NUUUU!!!!!!!!

Svar på tråden Gekås vol 14