• Ruso

Gekås vol 14

winters skrev 2010-08-01 20:19:56 följande:
    Kollade på all tygmat på IKEA nu, var ju vansinnigt fint, alla de varianterna måste flytta hem till oss!!
    Vi köpte skärbrädan med frukostmaten - jättemysigt, måtse nog ha en till av den så flera kan äta! Och allt det andra kommer nog att ligga under granen till julen... om jag kan hålla mig så länge
  • Bubblan2
    Sophiebysophie skrev 2010-08-01 14:38:56 följande:
    Kan tipsa om att IKEA har leksaksspis, plattorna lyser när man sätter på dom, finns diskho, och även micro!
    Jätte fint, ska jag köpa till sonen i julklapp www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70129801 koster 795:- för köksdelen och vill man köpa till micropåbyggnaden kostar den delen 249:-
    Den spisen och hyllan har min son och han älskar den!
    Väl värd sina pengar!
    Och om ni väl är där och köper spisen glömd då för allt i världen inte att köpa IKEAs kastruller, glas, bestick och allt annat för köket!
  • lovelyangel82

ni som har den spisen från ikea kan man pumpa vatten i diskhon.. har för mig att den varianten av brios går de på.. iaf när en annan var liten

• Ruso
    lovelyangel82 skrev 2010-08-01 22:35:13 följande:
    ni som har den spisen från ikea kan man pumpa vatten i diskhon.. har för mig att den varianten av brios går de på.. iaf när en annan var liten
    Nä... det tror jag inte man kan, och det är jag glad för i så fall!!
    Gillar nog inte att de leker med vatten inomhus så där...
  • mellerud
    cec skrev 2010-08-01 20:10:56 följande:
    Kollar gärna ! =)
    Det får du gärna göra Glad vore jättesnällt. Ska du dit snart? storlek 128 och 116 i såfall.
  • Bubblan2
    lovelyangel82 skrev 2010-08-01 22:35:13 följande:
    Nix, på IKEAs går det inte, tack och lov! :)
  • sarsparis

Nån som vet hur det varit på på gekås i helgen? extremt mycket folk? verkar inte ha varit kö iallfall de gånger jag kolla på kameran, ingen kö nu heller, kan det kanske ha lugnat ner sig?? nu hoppas jag verkligen det för på torsdag eller fredag har vi ordnat barnvakt och åker dit :)

• sarsparis

Har de fått in tvådelade set i vinterkläder? Skalbyxor? fleecefodrade regnkläder?

Har de pippigrejer där?

Svar på tråden Gekås vol 14