• JssJ

Gekås vol 14

Geshia skrev 2010-08-06 07:59:39 följande:
    Var i Ullared/GeKås i tisdags och shoppade lite. :)

Bilder finns här: geshiia.blogg.se/2010/august/utkast-aug-4-201...
    Regnstället, vad var det för storlek och vad kostade det? Fanns det mycket regnkläder? Tycker du hade hittat väldigt mycket fina saker! Och varför inte passa på att köpa julklappar nu? Lika bra att passa på när man hittar! =)
  • Oklok

Någon som vet om de har regnoveraller nu inför hösten? Vet att de hade det inför våren..

• Ville Mor
    Oklok skrev 2010-08-07 15:34:40 följande:
    Någon som vet om de har regnoveraller nu inför hösten? Vet att de hade det inför våren..
    Det var precis det jag med tänkte fråga. Dessutom undrar jag vilken storlek de börjar på, om någon har bild, dubbelstorlek eller enkelstorlek och en ungefärlig prisuppgift.   
    Ville 071203 * Tess 090921
  • Ruso
    Micjah skrev 2010-08-06 23:32:03 följande:
    Någon som har koll på vad pippifigurerna (små plast i 3-pack) kostar och även tillbehör till Lundby dockskåp??
    Det var nog 59 för de gamla figurerna, men tror nog vi gav 69 för de nya pirat-figurerna (pippi)
  • Ruso
    Oklok skrev 2010-08-07 15:34:40 följande:
    Nä...inte just nu i alla fall
  • Ruso

Det blev en snabbis till Gekås i dag!
    Vi åkte till Varberg, och då jag hade lite returer passade vi på, det blev väl 1,5 timme därinne + fika... så lite stressigt med barnen omkring, men jag skulle ju bara byta lite saker.

Hittade dock skalbyxor till småbarnen! Riktigtnog fick jag ta mörkgrå till lilltjejen och så var 110/116 tydligen slut så jag fick ta 122/128 i svart till stora tjejen, vet inte om det blir för stort... Ni får gärna höjta om ni hittar 110/116 i svart eller mörkgrå - det behehövs nog här!

9 åringne hittade vinterset inkl mössa och vantar. Skulle egentligen inte köpa sånt nu, men nu hittade hon och var med så det var väl bara att passa på. Hoppas det blir bra i alla fall!

• sarsparis
    Gurkan skrev 2010-08-08 10:18:24 följande:
    någon som vet om ullared har kuddar och täcken från rätt start?
    Inte vad jag har sett iallfall.....
  • JuniBäbis08

Hej! ska ner till ullared den 2-3Oktober=)
    vet nån om dom har nå "shabby chic"saker där ner?=)

• GossarnasMor

Vill bara berätta för er att vi köpt deras BMX vagn sulky ( 595kr)och vi är skitnöjda med den
    Det enda minus är att handtaget inte är höj och sänkbart men det är i rätt höjd till oss ändå så det behövs inte.

För övrigt är den lätt att köra, smidigt att fälla ihop och tar ingen plats alls, stor varukorg och fullt liggläge är kanon då sonen sover ute varje dag.

Bilder kan ordnas om någon är intresserad

Svar på tråden Gekås vol 14