• Jenny26

Gekås vol 14

Hur är utbudet av ridsaker till barn stl 104-110?

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • carro 81
    ääni skrev 2010-08-31 23:37:54 följande:
    Det var inga mängder av julsaker men litet grand: ljusstakar, presentpapper, kort mm. Titta bland det vanliga presenrpappret också. När jag var där fanns extra stora rullar med guldpapper!
    Ja både guld och silver hittade jag, fina! Fanns lite smått med prydnadssaker och pynt till jul med. Och självklart hittade jag massa annat, är nöjd med dagens inköp. Det var tredje gången jag och sambon var nere, har åkt nu senaste åren i september/oktober, och tror faktiskt han börjar tycka att det är rätt roligt.
    http://barnbakochblandat.blogspot.com
  • ääni
    carro 81 skrev 2010-09-01 22:22:58 följande:
    Ja både guld och silver hittade jag, fina! Fanns lite smått med prydnadssaker och pynt till jul med. Och självklart hittade jag massa annat, är nöjd med dagens inköp. Det var tredje gången jag och sambon var nere, har åkt nu senaste åren i september/oktober, och tror faktiskt han börjar tycka att det är rätt roligt.
    Vad roligt att ni är nöjda med dagen!

Åh, jag vill åka snart igen! Var där två gånger under sommaren men jag hann ju inte titta på allt
  • Bubblan2
    2barnsmorsa skrev 2010-09-01 18:22:56 följande:

hallå alla ullared-älskade vänner

Jag vet inte om detta är rätta forumet, men jag söker efter ett bra och billigt boende i närheten av ullared. Det gör inget om vi får åka en bit på morgone för att komma till ullared, och vi vill gärna att de ska ingå frukost

vill ni inte svara här så kan ni väl maila tips till mig

[email protected]">[email protected]

Jag har bott i Gekås egna stugor och det var superbra. Gick även att köpa frukostpaket eller på en av matställerna vid ingången. :)

Kolla på gekas.se
  • carro 81
    ääni skrev 2010-09-01 22:25:22 följande:
    Vad roligt att ni är nöjda med dagen!

Åh, jag vill åka snart igen! Var där två gånger under sommaren men jag hann ju inte titta på allt
    Nej jag förstår det, det tar ju aldrig slut. När man tror att man börjar bli färdig hittar man nya avdelningar som man hade glömt bort att man skulle titta på. Jag skulle gärna åka oftare men vi har så långt plus att vi måste fixa barnvakt för våra barn gillar varken att shoppa eller åka bil.
    http://barnbakochblandat.blogspot.com
  • Pojkmamma x3
    eilien skrev 2010-08-31 21:15:24 följande:
    Köpte vita hiss gardiner förra året när vi var där för 99 kr fanns i olika bredder. Tror inte det fanns i fler färger då men det kan ju finnas nu.
    Tack! :)
  • Bambusa
    Dundermamman skrev 2010-09-01 18:40:55 följande:
    V. 41 brukar vara en bra GeKås-vecka , jag ska själv åka dit den veckan även i år
    Drygt 2 veckor efter lön och veckan före barnbidrag
    Dessutom brukar det inte vara höstlov så tidigt, däremot v. 44 brukar det vara jättemycket folk!
    åh va bra, nu lär bara sambon övertalas, ja har inge körkort.. 63mil enkel resa Oskyldig  ska ha dottern på 22månader med oss med,sova minst en natt nånstans innan hemresan.. våras hyrde vi ullaredsstuga,kändes lagom,förutom att inte spjälsängen dom hyrde ut gick in genom dörren till sorummsdelen Skrikandes men d gick ju å kolla på tv ändå, hon slockna efter en heldag inne på gekås.. å vi med..hehe..
  • ääni
    carro 81 skrev 2010-09-01 22:41:44 följande:
    Nej jag förstår det, det tar ju aldrig slut. När man tror att man börjar bli färdig hittar man nya avdelningar som man hade glömt bort att man skulle titta på. Jag skulle gärna åka oftare men vi har så långt plus att vi måste fixa barnvakt för våra barn gillar varken att shoppa eller åka bil.
    Ja, då är det lite mer av ett projekt att ta sig dit, om man har barn och bor långt ifrån, menar jag. Jag bor inte så långt ifrån men har ingen bil så jag måste antingen åka turistbuss, samåka med någon som har bil eller låna bil.

Håller absolut med dig att man hela tiden upptäcker nya avdelningar som man bara måste titta på. Sist var vi där i tre timmar och det var i princip jag som styrde vart vi gick, ändå hann jag inte ens med hela övervåningen. 
Svar på tråden Gekås vol 14