fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Välkommen mrs T!
wonderchild,
varför tyckte dom att du skulle avvakta?
usch o fy.. nu ni tjejer.. nu mår jag jätte dåligt.. 
har massa ont i magen, ont i huvudet samt så hade jag en pytte pytte pytte liten blodaktig flytning igår (hade nå mens liknande från måndag natt till onsdag natt förra veckan så det kan ju inte vara pga mens eller äl).
börjar bli orolig att det är något som är knas med mig o att det är därför min mens har strulat i två månader..
hoppas att dom bestämmer sig för att du får komma dit iaf o att du får göra det snart.
dom måste ju kunna förstå att man inte vill gå runt o bara vänta o vänta o vänta.
dom hade ju inte heller velat göra det.
ja det gör det garanterat.. blir det inte bättre till nästa månad så ska jag ringa till min bm så dom får kolla så det inte är nå knas..
nej jag har inte testat mig.. men känns som att jag lika gärna kan låta bli då jag haft blödning o en känsla säger mig att testet skulle visa minus.
Kjerstin, Jag har tagit tre test och alla som visade neg var RFSUs. Det som plussade var CB men jag är nog en dålig referensram eftersom jag faltiskt inte har den blekaste när jag blev gravid. Jag har haft sex typ varje dag i två månaders tid utan att ha ha haft mens på dessa två månader och inte den blekaste om när jag har haft ägglossning då jag har haft "mensvärk" i 3-4 veckor. Summa sumarum kan jag ha blivit gravid för 2 veckor sedan eller för en och en halv månad sedan. Jag håller tummarna för dig imorgon, lycka till!
"Fler", jag känner med dig men oroa dig inte, det kommer att ordna sig, jag vet dock att det är lättare sagt än gjort i stunden men klart att det kommer!!! HAr sagt det tidigare och det är bara en tidsfråga! Boka tid bara för att slippa gå med oron!! Tänker på dig och hoppas du slipper ha ont iaf!!
Wonderchild!! jag håller alla tummar och skickar en massa positiva tankar åt ert håll! Förstår det måste vara frustrerade men det kommer att ordna sig för er också! Hoppas du snart får ett svar så du slipper undra. Ett jätte stort lycka till!
Mrs T, jag har all förståelse för utbrottet på mannen. Själv har jag gjort en ök med min blivande man idag att alla beslut jag tar under gråtattacker eller irritations stunder får inte genomföras utan att vi haft 2 veckors betänketid. Yisses vilka humörssvängningar...
Casham jag hoppas att du uppdaterar oss imorgon, tänker på dig och håller tummarna.
Jag är lite sur och besviken, berättade för min gyn idag att jag testat positivt, hennes reaktion var Grattis men då behöver jag inte jobba över imorgon.. Ville dit ändå men hon sa att hon inte skulle se ngt iaf... Min strategi nu är att tjata in mig på den privata som egentligen har fullt i Helsingborg och försöka få komma så snart som möjligt. Vill ju gärna veta i vilken vecka jag är.. Min blivande man är chockad men lycklig och skulle nog behöva komma med för att fatta att det är sant! han litar inte riktigt på ett plus på en sticka!
Var rädda om er! kram