modestyclara skrev 2010-09-22 19:49:26 följande:
ah vad skönt att ni andra inte äter lika mycket frön, jag tror jag ska skippa frön någon måltid alternativt minska mängden för jag blir nästan illamående av konsistensen...
Jag ska på min första gruppträff imorgon så jag får fråga lite mer om kapslar och frön då
Jag tänkte köra helfart så länge jag pallar med för jag vet att jag har lätt att fuska och då är det lättare med nolltolerans...men om man kör helfart mer än tre veckor ska man gå på läkarkontroll om jag tolkar boken rätt? Har ni andra gjort det?
Hos oss sa dom att man endast behöver läkarkontroll om man inte mår bra. Mår man fint så behövs inte det. Tror mest att de måste skriva det.
Nej usch för att äta frön fler ggr under dagen. Jag tar mina på morgonen, that's it! Sen går det inte mer..
Muntorr är jag dock. Jisses vad jag kan hitta saker att klaga på.. hehe. Tycker inte att XV:s munspray hjälper mot det. Nån som har testats Apotekets eller annan?
Peppar, peppar så är yrseln ngt bättre idag, men så har jag inte heller promenerat nämnvärt idag. :/