Inlägg från: browniieee |Visa alla inlägg
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-02-22 18:29:45 följande:
    Heeej Browniieee! När tror du vi ska få till vår sushiträff då?? Den har liksom varit på g i ngr trådar nu...Kanske det är i denna som det ska bli av *hoppas*
    haha ja det måste vi fixa till nu för tusan Du kunde inte denna veckan va?
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-02-22 19:27:45 följande:
    Nä denna veckan är nog lite tajt för min del men vad sägs om nästa vecka? Kan må, tis el tors som det ser ut nu...
    jag är helt fri som det ser ut nu i alla fall Jag kan när som med andra ord hehe...
  • browniieee
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:51:54 följande:
    Browniieee & Atena och alla ni som älskar sushi: Vad sägs om att ta sig till Asienköket igen? Ja jag vet att jag är enformig men det är ju mitt favvoställe Och ett litet plus är ju att man faktiskt kan knö in ett par tre barnvagnar om man har lite tur! Nu har jag inte kollat av vår träfftråd, men vad säger ni om tis el tors i nästa vecka? Efter lunchrusningen då så kl.13:30 kanske?
    för mig funkar d perfa, vilken dag som (som det ser ut nu...)
    jojo72im skrev 2010-02-22 21:59:40 följande:
    Jag är speciellt förtjust i råa fiskögon Självklart kan jag introducera dig i denna läckerhet som är sushi!  Men jag äter själv bara laxnigiri och maki plus tons av wasabi och ingefära - och givetvis en flaska soja ungefär, he, he...Gäller att fylla på sitt saltförråd
    haha jaa d där känner jag igen tänkte föreslå för maken idag att vi ska köra hemmagjord sushi snart igen men det får vänta tills EFTER vår träff
  • browniieee
    atena100 skrev 2010-02-23 14:00:51 följande:
    många kramar till dig, cool o elliotpssssst, vågar jag säga att jag ätit SUSHI idag!! Jag beställde hem det med min dotter från stan.... 1 från Asienköket o 1 från Supersushi....mmmmm sååå GOTT!!!
    mumsigt värre...
  • browniieee
    litenlind skrev 2010-02-26 13:04:27 följande:
    Alltså jag är så himla arg på mig själv just nu och illa mår jag också. Istället för att passa på och städa när Alva sover så satte jag mig och smällde i mig en hel påse godis! Varför??!! Så att jag får ännu tjockare mage och mår illa dessutom? Så himla onödigt gjort, det var ju inte ens gott. Nu måste jag komma igång och träna, får passa på när hästen ska iväg till skåne i tre månader så att jag inte måste vara i stallet varje dag. Det är iofs träning det med men inte på samma sätt, skulle behöva köra lite Pilates.
    haha behöver jag säga att jag gjort PRECIS detsamma nu ikväll Mumsigt värre!
  • browniieee
    Flisan 80 skrev 2010-03-02 20:58:26 följande:
    Hihi...den va suuuuupergo'
    määh det var ju nödvändigt för mig att veta
    Guud så sugen jag blev nu.. *springer till kylen och försöker rota fram nått som ersätter den känslan*
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 10:01:56 följande:
    Ja om 9 dagar delar jag Herman i fem, så då kan ni få varsin del!Jag har fått en Hermandel Doodie minSaile: Det är nog kul för Elias att vara med och passa Herman. Det är en sån förskole- och skolgrej tror jag, det brukar cirkulera Herman på skolorna.Elliot verkar ok, men han är fortfarande kinkig med maten. Gröten gick ner nu på morgonen, men inte vällingen när han vaknade vid 6. Får se hur det blir med lunchen idag, om han behagar äta då.Är så himla sällskapssjuk nu. Har ju inte träffat er eller folk alls känns det som på evigheter. minSaile, du hade ju kunnat komma hit istället om du hade velat, så kunde vi lunchat i Mölnlycke. Men tänkte inte alls på det igår
    jasså bor du i Mölnlycke? Det gör jag me nämligen.. vart bor du? Kan inte så mkt om området då jag inte varit här så länge trots att jag bott här i 1 år och 3 mån.. Men lär gärna känna folk i närheten så man kan ta promenader o umgås
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-03 20:22:34 följande:
    Nämen? Vad lustigt Vi bor i lägenhet på Säteriet. Var bor ni då?
    haha på Säteriet jag med *skrattar högt* Har du bott så här nära hela tiden och jag som ÄR så sällskapssjuk har fått sitta hemma helt själv (ja med León då såklart )
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2