Inlägg från: browniieee |Visa alla inlägg
  • browniieee

Vänner i Göteborg 2

coolchick skrev 2010-03-11 21:17:34 följande:
    Browniieee: Va?! Släppte slemmis på bion?? åhhh nu börjar det bli grymmespännande ju Känns det inte jobbigt att M inte är hemma nu när det börjar dra ihop sig?Vi bor i mitten på 33:an, hörnlägenhet. Jag såg er när ni kom in mellan husen när ni gick till bussen. Lille L hade full fart på benen haha. Gulleplutt!Jo mina föräldrar har en blyertstavla i sitt vardagsrum föreställande... hmmm mig och min syster
    haha jaa han e alltid på språng
    Nee slemmis (?) släppte strax innan jag åkte hemifrån.. skrev om d på bloggen här på FL.. lite mer detaljer än min vardagliga blogg där alla läser

haha jaa då e d rätt fönster jag kikar in till i alla fall inte för att jag tittar in hela tiden men tavlan finns rakt framför mig alltså haha... Är dina föräldrar också från Asien?
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-11 21:51:57 följande:
    Nej mina föräldrar är inte asiater, only me Jag är adopterad.Märkligt, men jag kände inte igen dig idag när jag såg dig. Alltså, jag kan inte minnas att jag sett dig förr, typ att man har sprungit på varandra på gården eller nåt.
    haha jaa du.. d kanske e för att jag inte RULLADE fram då kanske haha!!!! OCH var smalare..
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-11 22:04:08 följande:
    Fast jag tyckte nog att du gick väldigt lätt och ledigt för att vara höggravid.Nu ska jag nog komma i säng ganska tidigt för en gångs skull. Elliot det lilla trollet har börjat vakna redan runt 3-4 tiden på natten och vill äta. Sen passar han även på att bajsa som en elefant... Plus att han tycker det är dags att gå upp redan vid sju sen. Vad hände med den där lille pojken som sov från 20-08 förr???God natt ladies! Och Browniieee, may be baby tonight
    haha måste vara den stoooora jackan som är 10 storlekar för stor som dolde allt haha....
    Neee blir nog ingen baby förrän 1-2 veckor tror jag... men tack för att du tror på mig haha.. jag gick över tiden med 14 dagar sist så några dagar räknar jag me denna gång också hehe....

Jobbigt att E vaknar så, jag minns L's sådana dagar. Han vaknar fortfarande på nätterna och vill ha vatten, vill bli omstoppad osv... Lite utmattande för man avbryter sin sömn hela tiden eller ibland får han för sig att vakna efter 2-3 timmars sömn och inte sova mer... DÅ är det riktigt jobbigt!
  • browniieee
    litenlind skrev 2010-03-12 07:20:54 följande:
    Här har vi fått magsjuka eller vad det nu kan vara. Både jag och Alva har kräkts i natt och nu på morgonen. Fy fasen!!
    men fya... Hoppas ni kryar på er, hoppas att det är skinkan och inte magsjuka!
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 10:15:33 följande:
    Japp! Eller så får vi hädanefter surfa med såna där heldräkter med hjälm typ. Som man använder vid ebola virus tex
    haha... finns d sånna i min storlek då?
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 10:38:14 följande:
    Jag kan sy en till dig Eller så kan vi sy ihop två. Lustigt det där med stor mage och stor jacka... Det var sååå många föräldrar till Tindras klasskompisar som blev jätteförvånade när jag hade fått Elliot. Men du har väl inte varit gravid?! Eh jo, och stor som en padda Men det måste ha varit min oversize vinterjacka som dolde kaggen
    haha som jag har nu
    Min lillsyrra är större än mig och skänkte mig sin 2 år gamla vinterjacka. Hon köpte en ny denna säsong så jag sa då att jag gärna tar hennes för att jag kommer vara höggravid i vinter. Fick den på stört och det är tur det, speciellt me tanke på denna vintern vi haft denna säsong
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 11:18:14 följande:
    Jag köpte en herrjacka tror jag På Maxi eller nåt sånt, eftersom jag bara skulle ha den några mån så ville jag inte lägga ut massa pengar på en ny jacka.
    ne skulle heller inte köpt en ny jacka bara för graviditeten... onödiga pengar liksom
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-12 11:35:59 följande:
    Här skulle man göra sig till och steka pannkakor till lunch, och så gillar inte Elliot det. Så nu fick jag steka några köttbullar också, och så lurar jag i honom lite pannkaka mellan köttbullarna Så lättlurad!!
    haha funkar det så funkar det
  • browniieee
    Josephine78 skrev 2010-03-14 08:06:06 följande:
    Ja fy för all hundskit som kommer fram nu när snön smälter, usch!!!Här vaknade min lill skrutta igår kväll med ett skrik, helt kokhet när jag gick till henne. 39,8 i feber och hennes hosta har blivit värre... Sen la hon av en spya över hela mig också, not nice men så är det. Tror att det berodde på febern iom att den bara kom sådär från ingenstans och var så hög..Natten har varit skit men får vila idag under dagen, sambon är inte hemma heller utan kommer ngn gång i eftermiddag Febern är lite lägre idag, ligger på 39 men är väldigt svårt att få i henne ngt att dricka eller äta...
    nee usch stackare hoppas hon kryar på sig...
    León har själv haft sin andra natt med feber, hosta och lite rinnig näsa (inget grönt snor än så länge, tack o lov!) Inte lätt när de små är sjuka
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2