coolchick skrev 2010-03-11 21:00:12 följande:
Filsan: Instämmer i krya på dig kören!! Och bläh vad jobbigt att vara magsjuk när man inte är hemma Browniieee: Nej min pappa var inte ute med Elliot idag. Vet du vem min pappa är? Han är lång och har nästan helt vitt hår Mustasch också.Jag såg er både när ni gick till och från bussen idag. Tänkte ropat hej från balkongen, men du pratade i mobilen båda gångerna Var filmen bra?
haha då var det inte han...

Jag är inte säker på vem din pappa är men jag såg en äldre man bära ett barn som såg ut och vara från asien. Tyckte det kanske stämde in på E's ålder

Sorry, mitt misstag! hehe
Visst har dina föräldrar porträtt på väggen som är målade med typ blyerts...? jag ser aldrig några människor i den lägenheten.. ser bara att det är tänt eller släckt ena stunden

och ganska svagt/äckligt ljust i vardagsrummet.. Jag gillar starka lampor haha...
Haha jag tänkte säga till dig att vi skulle förbi så du kunde kika ut

på vägen till bussen gick vi bakvägen då vi passade på att slänga sopor också och på vägen hem tog vi vägen via gården... vilken våning bår du på och vilket nr?
Jag pratade med en vän på väg till stan (sara, som jag skrev om på bloggen ifall du läst det inlägget

) och på vägen hem ringde jag mamma för att tala om att min slemmis kanske släppt och att hon skall vara redo ifall jag ringer ikväll/inatt... hehe... du skulle ropat!