Inlägg från: browniieee |Visa alla inlägg
  • browniieee

Vänner i Göteborg 2

minSaile skrev 2010-03-09 22:42:49 följande:
    Absolut
    tooooppppeeen! Vill helst hitta en buffé med alla favoriter (dvs laxen, räkan, avocadon, makin) finns det några sånna bufféer?
    coolchick skrev 2010-03-09 22:53:11 följande:
    Imorgon är det jag som styr kosan mot Saigon för att inhandla grejer till sushimakeri på lördag! Ska även köpa lax och lite tillbehör från gamla jobbet, blir hur bra som helst det här Sen får vi se Browniieee om jag slår er i antal bitar
    haha häääärligt Åker du bil? Jag ska själv vara i det området imorgon, tänkte ta L till leklandet som just öppnat där hehe....
    Ingen chans att du slår oss förrästen
  • browniieee
    Doodie1 skrev 2010-03-10 09:35:38 följande:
    Va fals, sushibuffe o ättävling på en så samma gång... come on girls... I'm in!! Cool, brownieee (shit, du får sluta kalla dig det, blir så chokladsugen!), mins, dags för en aktivitet i tråden? :-P *läskad*
    haha broooooowniiieees som e så gooda *mumma*
    Che82 skrev 2010-03-10 11:41:44 följande:
    Vilken sushihets det är här. Härligt. Jojo har säkert en lax o lägga till i debatten också!Cool- gå ut så här offentligt med att du ska göra massa sushi i helgen, hade själv passat mig lite för det i det här gänget. Risk för invasion är stor! O ni pratar antal bitar ni kan trycka ner....as if ni har en chans mot sushimaster. Kyss härskarringen (som min man säger om sin vigselring ha ha). ni har mött er överman- BRING IT ON! Mooohhhahhhaha
    hahahaha
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 14:39:28 följande:
    Tjingeling!Blev en grå, trist dag hela dagen ju Browniieee, var ni på det där buslandet? Jag såg det när vi åkte förbi till Saigon. Som by the way var vansinnigt kul att gå runt och handla på Sicken massa skumma grejer det finns alltså, som folk äter dessutom. En påse djupfrysta ankfötter kanske??
    haha jag veeet luktar mysko också
    Nää vi åkte aldrig dit, vi e på bushuset i Mölndal.. Sitter här i denna stund Sååå himla skönt när det inte e så mkt folk här.. man hör ju sina egna tankar liksom
  • browniieee

Cool, ne marcus är med också. Utan honom åker jag ju spårvagn, får ju passa på att utnyttja honom som har bilen hela tiden *fniss* Han åker och jobbar inatt och kommer inte tillbaka förrän imorgon kväll efter midnatt....
    Jaa usch den lukten kan jag förfasiken vara utan Det e så blää att gå in i butiken men efter en stund vänjer man sig haha... tänk o jobba där!!

• browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:00:19 följande:
    Browniieee, busy imorgon?
    nee faktiskt inte... L vill gå på bio dock men annars har jag inget inplanerat... Vadå då?
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:20:45 följande:
    Åh vad vill han se då? Bio är mysigt, kanske skulle ni passa på innan los bebis kommer Funderade på om vi skulle kika bort en snabbis ev
    ja men ni är så välkomna så
    Har inte riktigt bestämt mig för film ännu... Han älskar nicke nyfiken filmerna men 2:an såg han ganska nyligen på bio (hans första bioupplevelse någonsin)... Så jag tänkte antingen alvin och gänget (vi har dock inte sett ettan) eller prinsessan och grodan.... Alfons fanns också men L är inte så introducerad till Alfons figuren, risken e att han blir uttråkad!
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:31:47 följande:
    Jag gillar inte Alfons, han är lite mesig Alvin & gänget har Tindra också tjatat om, och Prinsessan och grodan ser ganska kul ut den med. När tänkte ni gå på bio i så fall? Om vi kikar bort jag och Elliot, vilken tid passar dig? Jag skulle kunna sticka ner till centrum innan och köpa nåt gott. Har inte bakat nåt
    Hehe ja men jag har banankaka som jag gräddade igår.. Har vaniljvisp också som jag kan förbereda till så du behöver inte tänka på att köpa/göra något
    Jag tänkte att vi kanske skulle på en föreställning som börjar kl 13... Beroende på vilken film det blir osv... Ni vill inte hänga på till bion då?
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 20:39:33 följande:
    Åh det hade varit jättekul att hänga med på bion ju, men Tindra slutar inte skolan förrän två tror jag... Typiskt!
    hmm men vi kan kolla vilka tider d finns föreställningar o anpassa oss Men bara om ni vill alltså.. tror d finns en föreställning vid 15 också...
  • browniieee
    coolchick skrev 2010-03-10 21:06:11 följande:
    Vilken film lutar det mest åt i så fall?
    har inte alls bestämt någon... jag laddade ner albin o gänget 1 för en stund sedan.... tänkte ifall L skulle få kolla på den... men d kanske blir jobbigt för honom att se den imorgon samt se på bio lite senare... vettefasiken....
Svar på tråden Vänner i Göteborg 2