• M C

The return of the Lolilla

Freddan skrev 2010-02-24 16:14:01 följande:
    Men drunknar han inte då? Känns lite riskabelt. OCh allt det här snacket om att man inte får bada för ofta och så vidare, är det bara överdrivet dravel?
    Alltså, jag har inte badat mina barn öht. De har hängt på min axel och jag har duchat av dem lite stillsamt. Det är skönt med rinnande vatten, de har alltid njutit väldigt mycket av det. I början hade jag inte tvål heller, utom på just naveln. Då var det duchkräm, inte någon hård jobbig tvål.
    Sen har jag oftast givit dem massage och då har de blivit insmörjda med barnoljan från barnängen (de andra är värdelösa. Tro mig, jag förbrukar flera stycken per månad)
    Rena och fina, mjuka och glada.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-24 16:14:37 följande:
    det är ju för att den ska torka och trilla v fortast möjligt som man inte ska bada ducha innan den trillat men det brukar ju inte ta sa lang tid.
    Ja, men lukten för fan! Kunde inte ens hålla på med nummer ett på slutet innan äcklet ramlade av. Så med tvåan var jag på den och tvättade rent med tvål för att få bort likten och oljan från huden.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

">

• M C

Haha, tänkte väl att det alltid är nån som får hjärtsnurp av den bilden! Fanns ju beskedligare men jag tog den värsta...

• M C
    lokisse skrev 2010-02-24 16:17:58 följande:
    gomsegel....
    Är inte gomseglet taket på gommen?
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 17:29:18 följande:
    Jag sitter iaf inte och skickar muffbilder hela dagarna som 2timer.
    Snuskigt.
    Får jag med?

Jag kan lägga in bilder på fejjan. *informerar*
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-24 17:34:50 följande:
    *funderar över att bli fadder till ett dräggdjur*
    Du kan få ett drägg av mig.
  • M C

Hörni, var jag väldigt elak med hon som ville veta vad/vem Lolilla är? Jag tyckte jag var rolig jag.

• M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 17:27:41 följande:
    Jag föredrar "kreativ".
    Det är en fin linje mellan geni och galenskap.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 17:35:39 följande:
    Du kan väl starta en tråd och lägga upp en tuttbild som nån stackare gjorde härom natten och trodde att hon var anonym.
    HAHAHA!
    Nähä?
    Full förståss. Fan, Jag missar allt roligt.

BTW appropå full: jag dricker vin. Det är ju kalas idag, har ju fått jobb! Har köpt tulpaner igen. Jag älskar tulpaner.
Svar på tråden The return of the Lolilla