Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jag ska bli intervjuad för en tidning alldeles strax

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-24 09:22:53 följande:
    Oooh har du fina kläder? Ta av dig BH:n så slipper du säga något smart. 
    Haha, själva intervjun är på telefon, de kommer hit och plåtar på torsdag
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-24 09:25:25 följande:
    En ding ding värld angående din Elallergi?
    You see right trough me
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-24 09:27:46 följande:
    Vad är det för kändisfasoner??
    Ja, nu kan ni stoltsera med en celebrity i tråden  
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-24 09:35:15 följande:
    Mjo, det beror ju iofs på vilken tidning.. du vet i lokalblaskor så kan ju vem som helst från bygden bli känd..Drömmer

Vad spännande med en telefonintervju - du får bara passa dej för att svara när frågan kommer till vad du har på dej: Kom ihåg att det är en telefonINTERVJU - inte telefondejt
    HAHAAHA! Nja, det är en inredningstidning, handlar om barnrum i reportaget. 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-24 09:58:22 följande:
    Den optimala förklädnaden av ett sexrum Drömmer
    Your mind is in the gutter, friend.....
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-24 10:00:18 följande:
    Ja
    Jag har en sexlåda om du blir gladare....
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-24 10:00:45 följande:
    Tvåan och Zchimla var nu duktiga medlolillor och håll igång en av fl:s bästa trådar tack!
    www.familjeliv.se/Forum-20-163/m56698951.html
    Fuck U  
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-24 10:04:07 följande:
    Det har jag med - lite gladare
    Vad finns det i din?
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-24 10:50:18 följande:
    Leksaker

Nu ska jag gå ut med hunden
    Satan, vilket magert svar, säkert inga kul då

Svar på tråden The return of the Lolilla