Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-01-20 10:59:50 följande:
    Vi har gjort en liten "merger" mellan två bolag. Jag gick samman med våra största konkurrenter.
    Ofattbart. Det här visar verkligen hur oviktiga petitesser vi är för dig.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-20 11:01:06 följande:
    För att sammanslagningen hade sitt officiella startdatum den 1/1 och jag har knappt hängt här sen dess.
    2timearound skrev 2011-01-20 11:01:05 följande:
    Ofattbart. Det här visar verkligen hur oviktiga petitesser vi är för dig.
    Kommentar överflödig
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-20 11:07:28 följande:
    Det var ju inte bra att du känner dig sårad och kränkt för att du inte fått inforamtion. Vad kan jag göra för att kompensera?
    Bättra dig såklart. Investera tid och energi i oss (läs MIG)

Nu ska jag ha vd-lunch. Fuck off pimps and hoes

• 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-20 12:18:22 följande:
    Grattis Fredde! Det verkar gemytligt och så!

Nu pratar vi om mig. Jag har varit på picknick.

To the point jag vill också prata mer om mig.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-20 14:26:00 följande:
    Då gör vi det tycker jag! Vad har du gjort idag? Var du snygg när du gjorde det? Eller syntes armarna?
    Jag har haft erbetslunch. Pratat om logga och färger. det gick jättebra. Nu har jag precis rakat murran. det gick också jättebra. Durå?

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-20 14:33:14 följande:
    Olla olla! *yr*

Vad görs?
    Jag vill skicka en bild till dig. ge mig ditt mobilnr. Genast.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2011-01-20 14:33:31 följande:
    Vad trevligt det låter. Vad har jag nu missat? Logga? Ny affär? Jag har varit på vårpicknick i skogen med V. Sedan var jag på banken och pratade med en dam som spottade. Nu har jag storstädat och ska träna om en stund. Inget av det var särskilt avkopplande!
    Nej. loggan är till inredningsföretaget. 

Det låter som du haft en halvbra morgon. Hoppas resten blir bättre. Jag ska ut och dricka drinkar i kväll.  
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-20 14:39:37 följande:
    Yo tvåan har du länk till den där dokumentären med hon som hade fobi för feta?
    Nej, men det var väl outsiders? Ditt älsklingsprogram.....

*skickat bild* 
  • 2timearound

Jag har en till där hon slickar på den...man blir nästan lite rädd

Svar på tråden The return of the Lolilla