Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

poirot skrev 2011-01-26 22:00:29 följande:
    Jag borstade håret i lördags tror jag 
    poirot skrev 2011-01-26 22:02:55 följande:
    Fast så tovig var den inte 
    brukar du sminka dig?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-26 22:40:12 följande:
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-26 22:36:46 följande:

Goder afton!

Grattis, Pårrarå, inte längre trådens slusk. Välkommen, Kläggnick!
    *bryter ihop*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-26 22:45:54 följande:
    *plockar upp och kramar*
    Tack för ikväll fan, vad jag behövde det!
    *glad att finns där*
    SimplyTheBest skrev 2011-01-26 22:46:51 följande:
    Hej. Landar först nu i soffan. Trött? Najdå. Inte.
     Yo! Kul att se dig
  • 2timearound

Thomas har stukat foten, jag får åka till svärmor o hämta lindor.

• 2timearound

Nu kommer snart ett fotograf-team och plåtar här hemma. 

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 09:23:48 följande:
    Kommer du att vara fullt påklädd eller kommer du ha lite mer lättare klädsel?
    Hahahaha....ja, nästa vecka när Playboy kommer då ska jag vara lättklädd. Men idag är de mer intresserade av barnrumsinredning och mina fina ungar i vårkläder, så det blir kläder på idag. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 09:29:34 följande:
    Berätta mer om denna Playboy-händelse.
    Vaddå? Vill du att jag ska berätta ingående om en fiktiv händelse så du kan onanera på muggen på jobbet under dagen? 
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2011-01-27 09:31:34 följande:
    Men ehh *dör*
    Fattru?! Det är KVINNOR på hans gym?! The shame...
  • 2timearound

Nu är de här men som tur är behövs inte jag...så jag sitter här en stund till.

Svar på tråden The return of the Lolilla