Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2011-01-27 21:28:15 följande:
    Trodde det var skämt med koppel. Men så fel jag hade.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-27 21:39:56 följande:
    Hej! Har läst ikapp och kopplar snabbt
    Yo, fess up nu...
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-27 21:57:27 följande:
    Hur mycket ska man oroa sig över att ens nye chef säger "någon av flickorna kommer att hämta dig" (syftandes på sin sekreterare och receptionisten) ?
    Det är inte bra alls
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-27 22:06:37 följande:
    Jag är nog mest överspänd för tillfället. Fick bara lite 50-talsvibbar (å andra sidan hade folk snygga kläder på den tiden) 
    Snyggare på 40.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-27 22:07:47 följande:
    Äldsta härskartekniken i boken, för fan, vad är det för jävla stövel? Om han talar om dig som "flicka" så visa kuken för honom, lova mig det?
    Fast alla hir inte lika lång klitta som du...
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-01-27 22:08:48 följande:
    Mitt jobb kommer att gå ut på att vara lite av en "pain in the ass" så ...  
    Det verkar som klippt och skuret dårå. Ta med JazzyJazz som henchman.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2011-01-27 22:10:14 följande:
    Nu pratade inte jag om klittor Du är ofokuserad......

Jag skall nog fan gå och lägga mig, tidigt. Har tränat så benen skakar
    var det en bra träning?
  • 2timearound

Morning sluts! Jag har sträckt ryggen Skrikandes

• 2timearound

Det är KVINNOR på hans gym!!!! FATTARNI???!!!!???

*bryter ihop* 

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-28 14:07:37 följande:
    Så sant så.

Däremot skulle jag vilja ha ngn form av bildbevis på en koppelförsedd 2timer efter helgen.. :)
    Kom och hämta mig?
Svar på tråden The return of the Lolilla