Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-01-27 13:54:56 följande:
    vad fan har han ett pingisrack upkört i brunögat för?
    *dööör* för att han är ett pervo? *grinar av skratt*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-27 13:56:26 följande:
    Hahahahaha ja visst ser det ut så!!

Ytterst osexigt med men som får smisk.
    Jag vill liksom klösa ut ögonen. Inte ens om han varit skitsnygg hade det varit ok. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Ser ni hur ful hon är? *jagar upp mig*

• 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-27 14:02:19 följande:
    Dominatix Loknisse delar med sig a sina visdomar.
    Kissen kan komma med och ha oss i koppel?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-27 14:06:55 följande:
    skulle du väll oksa bli av ren uprördhet om du hitade din man naken i skogen med ett pingisrack i den ända där solen aldrig skiner
    Hur upprörd jag än är kan jag aldrig vara ful. *konstaterar lugnt*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-27 14:10:29 följande:
    spegel spegel pa väggen där säg vem som vackrast i landet är
    du 2time vackrast i landet är men
    bakom dom 7 bergen bor mannen med pingisracketen i baken och ans fru är vackrare än du
    Hahahahaa!
  • 2timearound

Är du kåt på Jabba, Nicket? Har han nåt du vill ha? Det är ett fasligt tjat iaf...

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 16:40:06 följande:
    Det här med att ni vill gå i koppel låter avancerat.. ;)
    Ja, det är lite hardcore
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 16:57:16 följande:
    Jag har ingen som hels erfarenhet av det. Men visuellt ser det fräckt ut.
    Du måste nog lära dig
Svar på tråden The return of the Lolilla