Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2011-01-27 17:11:59 följande:
    Ja kanske det. Men jag måste nog känna efter lite om det är ngt för mig. Och framförallt måste jag har ngn att koppla.

Det är säkert inga problem. Men med koppel kommer stort ansvar. Man måste vara redo.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-27 17:17:19 följande:
    2tim svankar ju som bara katten och hoppas att du ska fraga henne
    *uhhh*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 17:19:20 följande:
    Det tror jag inte. Men jag har aldrig träffat/pratat med ngn som sådana erfarenheter så ja blir förstås nyfiken. :)
    Jag kan inte påstå mig vara erfaren, det blir första gången.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 17:26:18 följande:
    Då blir det säkert en nyttig erfarenhet! ;)
    Kul om inte annat!
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-01-27 17:31:09 följande:
    är det privat eller en club?
    En klubbfest Komma?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 17:37:15 följande:
    Du också fetishist/kinky? :)
    Behöver du ens fråga om kissen är KINKY?!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2011-01-27 17:41:30 följande:
    Fan, vad sköna ni är... :)
    Är detta nytt för dig?
  • 2timearound

Inte vill jag gå kopplad ur som helst fattar du väl? det är ju en sån fest

• 2timearound
    poirot skrev 2011-01-27 18:02:57 följande:
    Knisse kinky, Tvåan kopplad och låtsas bli styrd när hon styr. Låter som om allt är som vanligt. 
    *asg* Skönt med analytiker tycker jag. Tänker inte med dicken utan med hjärnan. Gotta love that!
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-01-27 21:14:31 följande:
    Tjoho!!! Har druckit en glögg och läst tråden där tonåriga inbreeds försvarar rökning under graviditet. Whats up?!
    Lillasyster?
Svar på tråden The return of the Lolilla