Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Varför skriver ni inte i min tråd i hemliga gruppen?

• 2timearound
    poirot skrev 2011-02-05 14:54:33 följande:
    Men jag är ju liksom inte UG så jag vet inte vad jag ska skriva! 
    Det var väl inte poängen? Dish the dirt! .....är poängen. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    poirot skrev 2011-02-05 16:47:24 följande:
    Fast det enda jag vill som är lite utöver det vanliga är det ingen kille som har känt att de velat joina. 
    Skriv i gruppen  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2011-02-05 17:05:59 följande:

*smyger förbi*

Vad gör ni? Vad händer? Och vad är det för hemlig grupp ni har?

OMFG. 
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2011-02-05 17:21:50 följande:
    Vadå?

Erkänn, du har glömt bort mig.
    *förolämpad*
    Ja, jag trodde du dukat under faktiskt. Men hej ålderman!
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2011-02-06 08:33:30 följande:
    I allra högsta grad. Typ. Har bara haft "semester" du vet.
    Hispan? *klappar* Eller kåken?
  • 2timearound

ÄNTLIGEN MENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skål

• 2timearound

Tja! Vad gör ni? Jag är bajnödig, men försöker skjuta upp det till i morgon.

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2011-02-06 20:54:31 följande:
    Gör inget. Åt glass & har nu ont i magen, vilket jag fått varje gång jag ätit de senaste dagarna. Funderar på att ta en dusch.
    Sluta ät glass?
  • 2timearound

Skönt att bajsa som en flodhäst. Jag kanske ska gå ändå? Var är nicket när man behöver hennes speciella expertis liksom?

Svar på tråden The return of the Lolilla