Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2011-02-07 09:27:58 följande:
    du far läsa jack av lundel
    *uä*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Familjeliivsfinastenick skrev 2011-02-07 09:39:40 följande:
    Why not? Mera glid ju eller så hade ni kunnat rollspela hentai. Att din man var en demon med ett gigantiskt vapen till kuk som knullade dig sönder och samman.{#emotions_dlg.flower}

Finns ju även pervon som av någon outgrundlig anledning tar den i tvåan pga mens.Kräks
    Men nu hade ju du en bajskorv ivägen för det.
    Hahahahaha. Ja, nu had ejag ju det så det blev inget av det heller. Jag vill inte knulla på första och andra dagen av mensen mest för att jag har ont.
    Zimlis skrev 2011-02-07 09:46:47 följande:
    Morning bitches..

Jag har mens Skrikandes

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-07 09:55:36 följande:
    timern hur gar det med svampen
    Jag ska vara med i en studie på Danderyd. Hoppas de kan göra nåt åt helvetet.
  • 2timearound

Lägg upp lite fina bilder i gruppens galleri. Jag har lämnat ett fotspår. 

• 2timearound
    Jazza skrev 2011-02-07 21:36:55 följande:
    *ställer på alla fyra*
    *låter handen falla*
  • 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-07 22:16:00 följande:
    inte smiska...
    hon vill ju det
  • 2timearound

Morning hoes

• 2timearound
    lokisse skrev 2011-02-09 09:11:27 följande:
    *känner mig träffad*

vad har du för dig en dag som denna?
    Nu ska jag gå på muggen. Jag har sparat ett tag...typ några dagar. Sen ska jag joba. Eller jag menar, sitta av tid i butiken. Kommer antagligen mest surfa och vara sur mot rea-kunderna.....
  • 2timearound

Mamacitas singelmorsetråden håller allvarligt på att komma ikapp. Vad gör ni om dagarna egentligen?

Svar på tråden The return of the Lolilla