-
Inte SÅ rökig! Den smakade saltvatten. BLÄRK.lokisse skrev 2010-09-06 16:48:15 följande:den SKA vara rökig! -
Jag skulle aldrig kunna jobba med kunder. Jag får spel på folk. Sist jag jobbade med kunder ringde telefonen och en man sade "Jag vill beställa ett rör i plexiglas. Det ska få plats 10 liter i röret. Hur kommer det att se ut?"
???????????????????????????
Jag frågade om han ville ha det långt eller kort och då menade han att det var väl inte min ensak!!!
???????????????????????????????
Never again. -
HAHAHAHAHAHAHAHAHAPhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-06 17:41:04 följande:Kram på er!
-
Gör vad du vill. Bara du inte tvingar mig att dricka den rökiga äckliga pissgröten igenJazza skrev 2010-09-06 18:21:00 följande:I vasken? Fifan, I will hunt you down and kill you, slowly
-
Det gör så ont när jag skrattar. ajajajajajajajajajaj.Jazza skrev 2010-09-06 18:34:32 följande:Det är inte en doktorsexamen du har. De har sagt åt dig att: "get the doctor to examine you" -
Jag läser mycket för mitt barn. Och sjunger. Men det blir ofta pinsamt eftersom jag snor melodier och hittar på egna texter. Senast klockan 07 idag stod jag och gastade
"Bebin med röda pungen
hette en helt vanlig påg
som varit illa tvungen
att själv försöka komma ihåg
Att man måste smörja sig
när man har eksem
Annars gör det ont på dig
för din mamma har minnseproblem"
(melodi rudolf med röda mulen)
Grannarna hörde för jag hade dörren öppen. Det händer ofta. -
Nej. De bara kommer på löpande band. Jag brukar upptäcka att alla gäster är tysta när jag byter blöja. De tjuvlyssnar. Då skäms jag. Jag skrev en fin liten saga till V när han låg i magen!Semper Idem skrev 2010-09-06 19:00:24 följande:Du e skicklig maran, jobar du med att skriva barnrim?
Den heter Svampen och skrevs i all hast under en tråkig bussresa när jag var jättehungrig.
Det var en gång en liten svamp
som hade både aids och damp.
Han ville inte skryta
men han hade byggt en gryta.
I den grytan kunde man laga
såväl sparrissoppa som en saga.
Ville man istället ha werters original
gömde han sig i ett sköldpaddsskal.
För den funktionen hade han glömt lägga till
och likaså en utomhusgrill.
Svampen hade en liten fru.
Hennes mor var en snigel och hennes far var en gnu.
Hon var därför ganska annorlunda
men för detta kunde svampen blunda!
Ty hon hade byggt en liten kastrull
som alltid utav godsaker var full.
Hon kunde laga en makalös sås
på ett grundrecept från västerås.
Och blev man ändå inte mätt
kunde hon bryna lite enhörningsfett!
Snart ska de få ett litet barn
gjort av plättar och glittrigt garn! -
Ironiska stycken! Det är bättre än
Max bil
Max ser bilen
Max ledsen
Max glad.
Det finns ingen handling
-
Är alla skåningar eller?
-
Hahahaha :´) har du ont i bihålorna? Knakar det? *experthypokondriker*Jazza skrev 2010-09-06 19:49:44 följande:Undrar om jag har bihåleinflammation? (Icke att förväxlas med bajhåleinflammationen somliga andra dras med)