Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-06 20:07:51 följande:
    Måste lämna er ett tag, trots att ni kommer tro att jag skall kolla på biggest looser
    Du ska kolla på Ullared *vet* 
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-09-06 20:10:33 följande:
    Maran vet när Ullared går , *noterar*
    SimplyTheBest skrev 2010-09-06 20:08:40 följande:
    Kom tillbaka sen hörru!
    Visst
    hahahaha lägg av!! 
  • Mariohn

Nu har jag varit täppt i höger näsborre (varför heter det NÄSborre. Har man andra borrar??) i 7 timmar. Vad ska jag göra? Stoppade en halv vitlöksklyfta i näsan. Då höll mitt öga på att rinna ut som ett rått ägg men näsan var lika täppt för det. Kan man göra ett annat andningshål i kinden? 

• Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 20:46:03 följande:
    Snyt dig
    NÄHÄÄÄ??? Jag har snutit mig. 500 miljoner gånger. Den är täppt. Igenkorkad! Tror du mig inte? *snyter mig i ett kuvert och skickar med post till jazzan*
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-09-06 20:49:34 följande:
    Nässpray, då?
    Jag skall nu trycka i mig hela paketet av ungarnas saltlösning i näsan, låta det rinna ner och sen sova sittandes så jag blir av med skiten. Jobbigt att det gör så ont i tänderna, bara.
    fan, vad det är synd om oss, Maran. Jag som inte ens förtjänat det
    Jag har missbrukat nezeril hela dagen men det verkar inte på högern  Varför har du ont i tänderna? :o
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-09-06 22:01:22 följande:
    Hej igen!

Vad händer? Inget? Berätta!!
    Jag är naken

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-06 22:21:26 följande:
    Halloj. Vad gör ni?
    kan du andas genom höger borre tack
  • Mariohn

JO. Du kan få julklappen jag fick av MORMOR. "Massageapparat". Den har alla attribut för snusk. Men  det innebär även en jävla hov som man kan byta munstycke på och tortera ryggen med.

Svar på tråden The return of the Lolilla