Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 13:20:18 följande:
    Sådant kan göra mig redigt förbannad! Finns fan inget värre än att befinna sig på offentlig plats och plötslig uppleva en okänd persons bajspartiklar.

Köer men även hissar är typiska smygfis ställen. När jag låg inne efter senaste snittet så var jag med om det när vi gick in i en hiss, tyckte väl att tjejen som klev av såg lite rolig ut men va fan?!
    Ett moln av luftbaj i lugorna
    Örfil är det enda rätta. Min kompis fes ner en hiss men hon kunde inte hjälpa det. Hon hade fött barn och var lite slapp i arslet eftersom hon sprack hela vägen bak och en bit upp i tarmen. Så de klev in i en full hiss när de skulle åka hem och plötsligt brakade det lös hlgt och ljudligt. Och hon kunde bara stå där och låta de pinsamma ljuden presentera sig för alla i hissen som undrade vad hon var för en skamlös och äcklig jävla kärring som stod och brakfes gång på gång. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHA tur att jag hatar henne.  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:23:35 följande:
    Du kanske redan är befruktad? 
    Hahaha nejdå
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:26:36 följande:
    Det där kan tänkas vara min värsta mardröm. Obestämd *skrattar*
    Min också. Jag hade börjat gallskrika rakt ut för att avleda uppmärksamheten. Hellre att folk tror att jag är komplett galen än att jag fiser. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:30:06 följande:
    Jag har skrattat så mycket idag att jag faktiskt känner av mina magmuskler. Ni är helt off the waggon idag.
    Jag har två solida rutor överst på magen. Under dem har jag en badring som inte funkar. 
  • Mariohn
    PhrinchezzanEirasMammsing80 skrev 2010-09-07 13:30:36 följande:
    Ännu ett skäl att göra kejsarsnitt!
    Det är det jag ska trycka på nästa gång jag blir gravid. "Jag vill ha ett snitt eftersom jag vägrar riskera att fisa i hissen. Och ingen terapi kan avhjälpa detta!!"
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:32:38 följande:
    Vad har du tagit idag?

SÄG!  
    En bit brie, en halv gurka, en morot, en tomat, en knäckemacka med keso på, lite babykräk, en flaska mineralvatten och uppenbarligen och ytterst ofrivilligt har jag andats in obehagliga ångor från en motmänniskas insida!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:33:56 följande:
    Säg bara att du vill att musen ska vara trång och fin då får du det direkt! *lovar*
    Ja det blir säkert bra. "Doktorn jag vill verkligen ha en trång mus. Riktigt trång. Jag vill att karlar ska kalla mig för rövmarre eftersom musen är så trång att rövhålet känns slappt. Nu när jag tänker på det vill jag faktiskt vara så tight att jag kan knipsa av kuken på folk om jag är missnöjd. Tack för att du lyssnade. Hur gör vi nu detta?"
  • Mariohn

Man kanske kan sy igen hela muttan och bara öppna upp lite och sätta in ett mc-donalds sugrör?  Då jävlar är man trång. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:35:28 följande:
    Osten måste ha varit dålig, för du lider uppenbarligen av dilirium.
    Haha 2timern lyssnar på Lena PH. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-07 13:39:26 följande:
    Vill du veta vad jag verkligen lyssnar på just nu?  
    Ja det vill jag. 
    2timearound skrev 2010-09-07 13:38:53 följande:
    Bitter? Glömde att loppet redan är kört för din del.......
     Knipövningar är onödiga. Apelsinen bara trillar ut igen. 
Svar på tråden The return of the Lolilla