• M C

The return of the Lolilla

IAmLovely skrev 2010-08-22 10:21:41 följande:
    Godmorgon.
    Är du Lövli?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-22 19:30:23 följande:
    Jazzan sa att det var en riktig runkfilm men MC tyckte den var mer ok.
    Fotot är bra, men själva filmen är illa, dålig, kass. Vill väl skriva suger kuk, men då kommer ni väl dragandes med Rokko igen - han är förresten italienare om det var ett italienskt TV-team.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Vilken tidning är det 2timern? Jag har typ alla.

• M C
    Lady Macbeth skrev 2010-08-22 21:02:34 följande:
    Vad tror du om oss egentligen?!
    Jag tror bara vad jag vet.
  • M C

Jag ska äta lite grädde. Med nötter på.

• M C
    2timearound skrev 2010-08-22 22:07:26 följande:
    Nej den var bra! *kåt på Sam* 
    M C skrev 2010-08-22 21:01:34 följande:
    Vilken tidning är det 2timern? Jag har typ alla.
     Drömhem & Trädgård nr 10 2009.

Japp, den har jag. Men badrum fanns där inte många, däremot i numret efter är det sånt.
    Vad exakt vill du ha? Så tar jag kort och sätter in. Tidningen är gul på framsidan, möbeltrender står det. Innehåll: växthus, gröna rum... Inga badrum.
  • M C

Morning hoes and gents!
    Såg en dokumentär igår kväll om danspojkar och är ff lite ledsen över den.

• M C

Den här sedvänjan fanns ju förr i tiden pga deras självpåtagna isolering av kvinnsen, trodde att det var bättre nu men ack nej.

Det förekom inga kvinnor i filmen, det var bara män och deras danspojkar. Kvinnorna var vandrande tält.

• M C

Inte direkt ug, här är det snarare så att vi står stenhårt fast tills det går 7 torsdagar på en vecka.

• M C

Fel på vinet är det bara om det är slut. Just say'in.

Svar på tråden The return of the Lolilla