• M C

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-08-25 17:06:44 följande:
    Nej, det är inte den du hittade, den har jag också. jag pratade även med red för Lantliv och de undesökte saken. jag fick ett mess igår att hon skikcar nr 10 2008 och hoppas att det är det. Jag vet inte. jag ska kolla igenom alla mina Lantliv igen och sen Allt i hemmet men jag är lite modfälld just nu. 
    Vad handlade det om? Var det om sån där metall möter porslin-inredning?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-25 23:55:59 följande:

Stör mig på Forumvärdens användande av smileys.

Jaså, bara det?
    *gnisslar tänder*

Hursomhelst, nu blir det rapport:
    Idag vill AF att jag ska gå på en mässa och söka jobb. Har man varit på en sån mässa vet man att det är rätt kört om du inte är sugen på att flytta till korpilombolo. Dessutom har just den här mässan inriktningen säsongsjobb i Åre å sånt. Låter det som MC? Åka till Vemdalen, kränga drinkar på nätterna och åka skidor på dagarna? Nä, inte direkt va. Så jag måste gå dit och visa upp mig för att få behålla Akassan.
    MEN dagis har stängt för utbildning, ungarna måste med. Igår blev nr1 sjuk, idag har minior samma snorhäng.
    Jag ska alltså till en jobbsökardejt utan jobb med två sjuka ungar.

*längtar*
    Nej, det går inte att avstyra, har inte ens träffat min nya AF-kontakt än - vem ska jag mejla?
    *suck*

Men vi kan passa på att handla lite, de gillar bilarna på affärn.

*skrattar ihjäl mig*

*not*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-08-26 16:05:47 följande:
    Herre jävlar mitt barn gick precis
    Grattis, då har du lite upplyftning att göra! (Allt måste stå över en meters höjd eller så går det sönder.)
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-26 13:15:37 följande:
    *kramar om*
    Tack gumman, sånt är alltid välkommet.{#emotions_dlg.flower}

Nu:Skål
    Vi har just bestämt oss för att åka till Jönköping om två veckor och gå på husvagnsmässan. Fick allvarlig ångest.
  • M C
    Jazza skrev 2010-08-26 18:47:49 följande:
    MC: Omfg, den mässan.... Blir helt matt när jag läser, men tänk om det skulle resultera i ngt grymt? Om inte annat, så en dag med barnen. *possätiv*
    Ja, matt blev jag när jag insåg att jag måste gå in dit och skaffa mig en jobbcoach. Jag trodde jag kunde bara gå dit, men nehejdå.
    Så jag gick dit, tittade på alla (sa Nej, Nej, Nej, I helvete heller, Nej, Nej, icke.) och tog den som sa Hej! Hon såg glad och snäll ut, bra kriterier va?Tyst
  • M C

OMFG.
    Jag har tagit en klunk ur vinglaset (rött) och det cirkulerar en flugjävel!

• M C

Tips till den filmsugne:
    BBCs nydanade Sherlock.
    Sök på BBC Sherlock så får man upp den, tre avsnitt. SKITBRA DYNGA!!!
    1,5 timme per avsnitt, det ska komma fler efter jul. De här har SVT precis köpt in och de kommer sen vid jul de med tydligen.

• M C
    IAmLovely skrev 2010-08-26 21:38:12 följande:
    Mina kolleger tvingade mig att se 2 guys 1 horse idag. (chefen kommer få en störtblödning när hon inser vad vi använder jobbdatorn till)
    Nu har jag fantomsmärtor i röven. Gråter
    Menvafan, datorn gillar inte den sajten. Kaaaan bero på alla jävla flajers som vill in i mitt ansikte. Eller de otaliga försöken till raggning. Eller popupen. Porr accepterar den, men tydligen inte den.
  • M C
    Alibi skrev 2010-08-26 23:14:17 följande:
    man behöver inte vara saklig när man pratar med pedofiler.
    Man kan ju alltid bussa min nya Favorit på honom. AW vill döda och lemlästa - duger det? OBS: seriöst döda och lemlästa, inte bara säga det.

Semper - du kan alltid byta till kvinna på presen så kan du alltid gömma dig bakom det. Sen fixar du in makan och sen kan ni hetsa folk tillsammans? Fan va kul, tänk om man hade en karl som var ens i närheten lika sugen på att irritera idioter som jag är.
    *suck*

Tänk om jag skulle släppa lös MC i Verkligheten. SATAN vilket hus i helvete det skulle ta! *fnissar*
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-26 22:45:44 följande:
    Jag med. behövs lite ljuvlig snäll BAM här i tråden för att väga upp Tvåans otrevliga klimakteriehumör.
    *dööör*
    Du har inte träffat tvåan hör jag.
    FYI: jag är lite rädd för tvåan.
Svar på tråden The return of the Lolilla