• M C

The return of the Lolilla

Lita på mig, jag är över 35.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-24 11:08:33 följande:
    De enda pålitliga är de över den magiska gränsen.
    Hehehe, jaaaarå!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Lady Macbeth skrev 2010-08-24 11:59:35 följande:

Och det finns faktistk de som är över 35 som inte är så jättepålitliga

Hahahaha, jag döööör! Seriöst så är den människan galen, spritt språngade komplett tossig! En galenpanna, ett ufo, en verklighetsfrämmande alien!
  • M C
    Alibi skrev 2010-08-24 16:20:20 följande:
    Tyvärr är det ju i princip bara två som startar trådar.
    Här och där.
  • M C

Näää, stackars tvåan! Inte igen! En neutral plats funkar väl?

• M C
    lokisse skrev 2010-08-24 21:33:26 följande:
    det var fantastiskt.
    jag sov till kl 3 halv fyra akte vi var där vid fyra och kl 5,38 var mopsen där. hon hade koll pa amning redan fran start och det funkar helt friktionsfrit.
    dessutom är min livmoder redan ihopdragen (en vecka senare) och jag har inget blodbad längre...

helt hysteriskt!
    Skickar ett gäng imaginära blommor!
    Du rockar, din gamla mupp!
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-08-24 23:24:04 följande:
    Någon som har gjort egen ö/cider här? Tänkte testa i år *drunknar i äpplen*
    Nej, gjorde chutney på mina äppelfynd.
    Men det är inte svårt att göra cider, det tar lite tid bara.
    JFGI, recept lär finnas en masse på nätet.

*säger nåt snuskigt*
    Lite balans till tråden.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-08-25 09:19:12 följande:
    Receptet är enkelt. Trixigt med sterilisering av prylarna. Men jag har hittat lite tips nu
    Du får berätta hur det går, jag är lite nyfiken.
  • M C

Självporträtt.

• M C
    2timearound skrev 2010-08-25 16:59:51 följande:
    I´m here.
    Hur gick det med tidningarna? Jag hittade den du saknade men där var inte ett jota om badrum, tyvärr.
Svar på tråden The return of the Lolilla