• M C

The return of the Lolilla

Alibi skrev 2010-08-26 23:26:30 följande:

Hello? Barn med löjligt snygg. Dåligt näsjobb.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Barn MEN löjligt snygg.

*rättar*

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-08-26 23:28:07 följande:
    Jag hade gärna irriterat idioter tillsammans med dig fast jag undrar om vi har samma syn på vem som är idioter

Jo, när det gäller religion så har vi det tror jag, tyvärr är religösa idioter hala som ålar och täckta i gåsfjädrar, nothing sticks.
    Ja, du din fan har ju käftat emot mig några gånger! Men inte nödvändigtvis för att du tyckt lika som "den andra" utan för att du tycker det är en orättvis diskussion, det är inte liiiite irriterande!
    *muttrar över djävulens advokatjävel*Drömmer

Som tur är håller jag mig oftast kring evolutionen och sånt, där har jag på fötterna. Då går det fan inte säga emot...*fniss*

*tar lite mer vin*

Skål
  • M C
    Alibi skrev 2010-08-26 23:34:41 följande:
    Killar med skägg är inte barn. *rättar*
    Du, jag har stött på 14åringar med skägg. Ta tillbaka.

Hår på bröstet. Det har inte pojkar.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-08-27 09:15:02 följande:
    God morgon!

Idag ska jag kolla på lägenhet. Sa jag det igår?

Nu FRUKOST - fredagsfrukosten är den bästa frukosten.
    Härligt!
    Jag får väl hålla tummarna för en ren vit och stor lägenhet då!

Jag ska på husvagnsmässa. Det är bara inte KLOKT! Vi ska åka 5-6 timmar på morgonen, gå på mässa i 8 timmar eller så, bo på hotell, åka hem 5-6 timmar.
    Kartan säger 7 timmar enkel väg, men det är om man kör lagligt. Det gör nu inte jag.Cool
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-27 09:35:57 följande:
    Morning! Jag inleder dagen starkt i peddo-tråden Känner mig vild och galen.
    Peddotråden är alltså värt ett besök. *lufsar dit*
  • M C

*pjft*
    Det tror jag vad jag vill om.

Men var ligger peddotråden? Har letat och hittar den inte.

• M C

*skrattar högt åt fel-SMSen*

• M C
    Ökänd skrev 2010-08-27 10:04:30 följande:
    Oxymoron!
    *härmar de begåvade*
    *rodnar*
    Du är så gullig - och SNYGG!
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-27 10:45:06 följande:
    Intäeligenänt då?
    *fiskar*
    Supersmart! Extra spächal very much äntälligänt.
    Semper Idem skrev 2010-08-27 10:55:27 följande:
    Jag tror du har rätt i allmänhet. Men jag tror det finns fall där det inte behöver vara så

*lägger huvudet på huggkubben*
    En fd kamrat till mig träffade sin kärlek som 14åring. Han var då 19 och i mina ögon en äcklig gammal gubbe. TYckte då det var skitsnuskigt.
    Men de är ff ihop idag, skaffade tom barn ihop för några år sen.
    Så visst finns det undantag, men de är så få.
    Rent generellt tycker jag man ska hålla sig till sin egen ålder innan man fyllt 18, sen är man bättre rustad för äckelgubbar.
Svar på tråden The return of the Lolilla