• M C

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-08-27 10:42:47 följande:
    Jag tror att det finns massor av fjortisar som tycker att de är redo för sex, och ett fåtal som verkligen är det. I vilket fall som helst så har jag väldigt svårt för den nya lagen där det bedöms som våldtäkt. Jag tycker det urvattnar begreppet våldtäkt.
    Ja, våldtäkt är en våldsam historia, det är inte allt sex med 14åringar som är så.
    Men lagen ska ju skydda de som inte kan göra det själva.
    Det borde dock vara skillnad på sex och rena övergrepp.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-27 10:59:07 följande:
    Mogen att knulla innebär ju inte att man är mogen till att gå emot  säga nej förklara sina önskemål inför en vuxen man till skillnad från en pojke eller flicka i samma ålder.
    Jag ser många skäl till varför det är förkastligt av en vuxen man att ge sig efter barn för att få sex.
    Det är synd att det inte går att formulera en lag så den ändrar straffsatser efter hur gammal de inblandade är. Som det är nu säger lagen att alla som är 15< och har sex med en 15> ska dömas för våldtäkt. Det är ju vansinne.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-27 11:01:57 följande:
    För mig känns inte 19 så farligt. Han kanske inte var så mogen och de är fortfarande tonåringar båda två. Det skulle kunna vara ett gränsfall för mig faktiskt. Jag går igång på 35 + arna som vill knulla underåriga och skylla på att det ju var hon som ville........
    Ja, fifan.
    Men det är mitt 14åriga perspektiv, tänk då hur äckligt det var med 35åringar! Jag hatar fortfarande den där låter "du kan alltid lita på pojkarna över 35".
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-27 11:04:55 följande:
    *håller inte med*

Alltså galet kåt? Hade ni verkligen varit galet kåta när ni var 14? Jag måste väl ha levt i nån skyddad verkstad då för så galet kåt att jag ville ligga med en äldre man var liksom aldrig på tapeten. 
    Av egen erfarenhet kan jag säga att det finns faktiskt män i 35årsåldern som lätt skulle kunnat lura med mig som 14åring. Snygga, världsvana, trevliga, försiktiga och vääääldigt duktiga på att trycka på mina knappar.
    Tur i oturen var jag absolut inte redo för sex i den åldern så jag kunde undvika hela grejen. Faktum är att jag sprang åt andra hållet när de kom glidande - oavsett ålder. Jag var 18 innan jag ens kunde tänka mig sex.
    Men kåt var jag, även som totalt ointresserad 14åring.
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-27 11:07:18 följande:
    Svara på mitt inlägg, Semp, vem ska bestämma vem som är redo och inte? Hur utformar vi en lag för att skydda dem som behöver skydd?
    Aha! Där har vi pudelns kärna.
    Lagen är ett trubbigt instrument. Det finns inte någon universallösning då man måste skydda den svagare gruppen oavsett vilka individuella mognadsgrader de har.
    Alltså sätter man gränsen vid 15 då de flesta har vuxit färdigt då - i sin tur baserat på forskning kring hur kroppen mognar. Men det innebär ju att en hel del individer får fel gräns - även de som borde ha gränsen vid 17 istället.
  • M C
    Lady Macbeth skrev 2010-08-27 13:07:27 följande:
    Jag tycker helt enkelt att en människa inte är det parti den röstar på och att det är konstigt att säga upp bekantskapen med någon enbart på grund av det.
    Jag skulle lätt göra det.
    Det är så mycket mer än "bara ett parti" när det kommer till smånassarna. Jag klarar verkligen inte av hur de människorna resonerar, att människor har värde (olika men inte olika mycket värda är min paroll)  och att vi som har det bra inte ska ta emot de som har det skit.
    Nej, det är så tvärs emot hur jag är som person så NÄ, jag skulle ta mitt pick och pack och dra. Faktum är att det är en orsak till att jag drog från ett ställe en gång.

På samma sätt som jag inte umgås med kriminella eller alkisar i onödan så undviker jag nazister.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-08-27 12:26:35 följande:
    Ja. Då skulle det finna sen man mindre på jorden som kunde straffa mig och tillrättavisa mig när min kvinnliga dumhet leder mig in i idioti. Som att fatta beslut själv, bestämma över min kropp eller så. Nej då föredrar jag helt klart om det finns ett snoppdjur med hjärna som kan aga ovettet ur mig! 
    Mmmm, är han inte mysig? Undra om han är sugen på att gifta sig? Med mig då.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-27 16:06:05 följande:

">

" target="_blank">

Detta är tydligen en parodi men den skulle då kunna lura mig. Tycker det ser precis ut som orginalet
    Hahahaha, jag döööör!
  • M C
    2timearound skrev 2010-08-27 16:20:49 följande:
    Jag har bild på både Jazzans och Psychos tuttar som jag kan skicka vidare. *lockar*

Tekniskt sett är det Jazzans boob-crack även om Tommes kommentar när han såg den var -Det måste vara hennes arsle, annars får hon fan vaxa tuttarna!
    Man måste bara älska dynamiken där, Tomme-Jazzan 1-1 
    Jazzan får poäng för blängandet.
  • M C
    IAmLovely skrev 2010-08-27 16:03:15 följande:
    Jag har bitit mig i läppen! Skrikandes
    Glömde du att du är stor i käften?
Svar på tråden The return of the Lolilla