• M C

The return of the Lolilla

Tvåan är apselut beroende av dårarna, var lugn käraste Lolilla. Vi kommer inte se hennes ack så snygga derriere någonsin.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag som då läst både Lindas, Jamies och Rons alster kan meddela att Rons apparatur är enligt egen utsago mindre än Johns.
    Mellan raderna finns lite avundsjuka men ingen bitterhet, Ron har ändå fått tillgång till över 2500 fantastiska musar. Källa: Ron. Men varför tvivla? Bildbevis finnes sas.

Linda är bitter, Jamie är rik. Kan man måhända peka på orsaken till varför de slog sig in i denna branch som divergerande?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-28 00:07:02 följande:

Bildgåva till MC inte den mest sympatiska scenen men visst är han en favvo för dig?

Har beskurit bilden så inga kvinnliga bröstvårtor är med

*saknar spartacus*

Oja. Men det är dialekten som gör det, man-boobs har aldrig varit något för mig.
    Men det ser lite intressant ut, ska ta och svinga den förbi makens synfält tror jag.Tyst

Tack!Hjärta
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-08-28 00:16:36 följande:
    Godnatt alla. Måste sova, skall riva hus imorgon.
    Å! Nu blev jag inte så lite avis heller!

Roligaste på hela renoveringen var att riva en vägg, demolera ROCKAR!
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-08-28 11:06:02 följande:
    Ja, jobba med händerna är "rewarding"  *hämtar kofoten*
    YEAH! *goes metallica*

Ett jobb jag haft var att fernissa kofotar. Just sayin.
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-28 11:18:06 följande:
    Vad gör ni?
    Gråter.
    Vad gör du, du ser så arg ut?
  • M C
    Ökänd skrev 2010-08-28 12:28:42 följande:
    Arg för att jag är uttråkad och snart är semestern slut.
    Beklagar.
    Kanske en tripp till husvagnsmässan kan roa dig? Jag ska ju dit, du får ju roligt sällskap iallafall.
  • M C
    Fnället skrev 2010-08-28 12:40:55 följande:
    Han har väl inga boobs?
    Mja, lite. Det är väl mer häng än boobs, lite sånt åldersmockafjongs.

Jag är inte van sånt, gubben är så ung och fräsh än.
  • M C

Den här planlösningen - man ser inte det höga kylskåpet med det finns där.

Fast med de här färgerna:

Den här sorten vill jag ha.
    Men det finns inte här i trakten, därför blir det en utflykt.
  • M C
    Jazza skrev 2010-08-28 13:37:32 följande:
    Mycket skönt!

Alltså... ni som gift er, eller varit på massa bröllop: Vem går in först i kyrkan? Tärnorna eller jag? (tärnorna släpar på barnen, kan jag tillägga) What to do?
    De går in först, paret sist.
    De kan tom gå in innan själva krussidullandet så man har barnen på plats redan. De har en tendens att stjäla rätt mycket uppmärksamhet - bra eller dåligt beror på hur man själv vill ha det. Det är leksaker som rullar över golvet, kissnödiga barn, de sätter sig på koret, sjunger för sig själva, går därifrån, knuffas och i ett minnesvärt fall slåss med brudbuketten. Om man gillar sånt (för det är sjukt underhållande) så ska man ha barn. Jag är inte så mycket för sånt, de är underhållande även i bänkarna och de var med på festen så då undvek jag sånt i kyrkan.

Min tärna gick in före ingångsmarchen. Hon ställde sig längst fram och väntade på oss.
    Vissa bröllopskort jag har tagit ser man öht inte brudparet på, det är någon som går mitt framför dem på alla bilder. Inte så jag skrattar ihjäl mig direkt. Jag är ju där för brudparet, inte för barnen och vännerna.
Svar på tråden The return of the Lolilla