• M C

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-09-15 11:46:42 följande:
    Haha, tänkte på det själv efetr att jag postat
    Beno3 har förresten avreggat sig. Om du vet vem det är alltså.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-15 11:49:11 följande:
    Jodå, jag har pratat treeninghet med honom
    Han kan iallafall konsten att klippa och klistra!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-15 11:56:42 följande:
    Ja, synd att han valde en så torftig bok att klippa och klista från bara.
    Mäh, det var ju så fina bilder! Färggranna å med mycket innehåll!
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-15 12:13:56 följande:
    Dissa INTE Sheike
    Förlåt.
  • M C

Kan nån vänligen berätta för mig vad som händer?

• M C

Hejjig dag du haft idag! Läste ikapp nu, helt sanslöst!

• M C
    Jazza skrev 2010-09-15 16:39:37 följande:
    Gruppen är stängd, tills vi får reda på exakt vad som har hänt.... Alla går att få tag i här, eller på FB, men på egna sidor. Iaf jag
    Jaha?
    Jag fattar inte ett smack, vet bara att jag absolut inte orkar med dramat. Det kan jag väl inte vara ensam om? Orka tjafsa liksom.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-15 16:37:38 följande:
    Vad som än händer vill jag att alla ska veta att jag finns här. Vill ni nå mig finns jag alltid här. {#emotions_dlg.flower}
    *kram*
  • M C

Happ happ.

Jaja, jag fortsätter väl med mitt då. Men jag hade velat ha det jag skrivit där. Var är Nicket?

• M C
    Jazza skrev 2010-09-15 16:52:03 följande:
    Nej, ingen orkar tjafsa, men nattens mail är beyond tjafs i min bok.
    Ja, snacka om att vilja ha drama!
Svar på tråden The return of the Lolilla