• M C

The return of the Lolilla

Klockor är bara intressanta när de sitter som hastighetsmätare (kan man säga) i en logisk krets.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-14 17:20:11 följande:
    SimplyTheBest skrev 2010-09-14 17:18:49 följande:
    Är det inte jobbigt att stå i butiken om du känner så?
    Nu blev det fel. det är alltså inte synd om mig i mitt "glidarliv" Jag är bara uttråkad. Det enda som är kul är ju kundmötena. Men det är en slow period nu så det händer inte så mycket, tyvärr.
    Men snart är det jultider, då blir det bättre!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Titta vilken gullig make jag har! Det vräker ner ute och jag har ont i lederna men hade inte berättat det för honom. Men han åkte till bolaget och köpte en liten flaska rödvin till mig! *siiiipp*
    Blommorna i vasen har jag odlat från frön, ville bara visa upp dem. *stolt*

• M C
    Semper Idem skrev 2010-09-14 17:35:47 följande:
    Det var en liten flaska, vill han inte att du skall bli "carried away"?
    Det ligger två vita i kylen, det är bara fördrinken.
  • M C
    lokisse skrev 2010-09-14 17:35:55 följande:
    *tittar och tittar men ser ingen man*
    Åååå, lite avundsjuk eller?
    Han står naken bakom och tafsar på mina brön, som alltid.

Nä. Vi diskuterar vinterkläder till snorhyvlarna. Det är dags igen. Två hela uppsättningar, du ska inte tro att man kan ärva efter varandra, nähäääädå!
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-14 17:53:36 följande:
    Idag går det snabbt

Two down.
    Har du hjärna?
    Är du snäll?

Mina krav må se enkla ut på pappret, men det är inte många som kommer in i kryphålet.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-14 18:00:41 följande:
    Nej, jag tror inte jag kommer igenom ditt kryphål.
    Nej, du är inte så snäll egäntligän. Men det har sin charm det med!

Nu ska jag gå händelserna i förväg och göra en liten shoppinglista till vår inte ens beställda husvagn.
  • M C
    Jazza skrev 2010-09-14 19:36:13 följande:
    Suck.... Kollar på det där halv åtta hos mig, på TV. Det sitter en skånsk brud och försöker säga "serrano"... sen bara: "Jag äter inget jag inte kan uttala" Eh, du är skåning, liksom, vad fan äter du då?
    Hahha, sicken jädra amatör!
    Ingen mjölk, inget smör, inget som öht har bokstäverna o r a u å ä ö. Det är synd om skåningar med konstiga matregler.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-09-15 09:15:38 följande:
    GODDAG
    Hej på dig med söta pannkis!Hjärta
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-15 09:17:12 följande:
    Jag har sovit tre timmar i natt. HUR ska jag orka vara snygg idag? Skrikandes
    Genom att dyka upp.
Svar på tråden The return of the Lolilla