• M C

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-09-15 10:18:55 följande:
    Nejdå, hon har gått sen hon var 1,5 *hemsk mamma* men bytt avdelning nu, efter 10 veckors sommarlov
    Tänk hur det känns när hon puttar ut dig genom dörren för att hon vill leka med sina kompisar då.
    Jag fick knappt en puss av killarna när de kom tillbaka till dagis. Det är riktigt sorgligt, man är inte oumbärlig längre.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-15 10:30:18 följande:
    Du fattar snabbt MC.För visssa mammor räcker inte en livstid för att fatta det.
    Äsch, så du säger. *rodnar*
    En del gör sig oumbärliga. Som Hoyts mamma i True Blood.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-15 10:57:50 följande:
    Men hur bra gick det för henne egentligen? Jag ska bli en bra pojkmamma. Inte vara kvävande alls. Mina svärdöttrar kommer att tycka att jag är kanon!
    Jepp, det riktar jag in mig mot med. Jag tänkte bli en sån där mamma som alla kommer till om de har problem.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-15 11:14:45 följande:
    Jag tänkte bli en såndär morsa som röker inne. Men under fläkten såklart. Till mig kan barnen komma om de vill festa. Jag har vin och sprit och det är bättre att de dricker hemma hos mig än ute på bygden. Cool morsa. 

Jag tänker bli en sån morsa som anmäler en sån som du till soc!

Tyst
  • M C
    2timearound skrev 2010-09-15 11:16:36 följande:
    Kommer du visa titsen för killarna när de kommer i puberteten också?
    Visa dem "hur det ska gå till".

När jag var liten på 70talet fanns det seriöst familjer som visade sina barn hur man har sex. Det var en del av grönavågen-andan, bo i kollektiv och köra show'n'tell.
    Inte någon kring mig, men jag träffade folk som varit med om det. Fanns tom filmer om det.

En ytterst otäck historia är den om kollektiven i tyskland, kommer ni ihåg? Ett speciellt där ingen fick ha en sängkamrat längre än en natt och där barnen invigdes som små av ledaren.
    *ryser*
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-15 11:22:38 följande:
    På 70-talet? Jag känner till en del rödnackar som fortfarande tycker att det är en fin sak att göra!
    Hahahahah!
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-15 11:18:39 följande:
    Äh du är bara sur för att ditt barn kommer gilla mig bättre när jag sitter vaken halva nätterna och andas sprit och lovar att han kan komma till mig när hans stygga mamma inte lyssnar! 
    Nope, för de vill komma till mig eftersom jag utlovar däng i nåt TVspel.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-15 11:38:41 följande:
    Kontigt tycker jag att de inte lär sig.

"Don't drink the kool-aid"
    Det är lätt att intala sig att allt är fint när man får din dagliga dos av hänryckning på varje möte. Det gör ju bevisligen folk helt snurriga i pallet - kommer du ihåg nur?
  • M C
    Mariohn skrev 2010-09-15 11:40:45 följande:
    Nej...men såg du dokumentären för två veckor sedan om...jag minns inte vilken jädra sekt det var. De upplevde ju verkligen inte att det var övergrepp. De VILLE bli "upptagna till Gud"  och ansåg att det var en underbar upplevelse att ligga nakna hos sin frälsare. De kände sig speciella och fnittrade och hånade journalisten som naiv och levandes ett tomt materiellt liv... De TROR ju att det är något underbart som händer. Hur vidrigt det än är...Lite "det man inte vet.." 
    Skrämande. Som Sheikes anhängare.
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-09-15 11:43:52 följande:
    Visst gör jag.

Konsten att hålla två motsägelsefulla teorier i huvudet samtidigt.
    Två?
    Tyckte nog där var ett helt batteri med konstigheter.
Svar på tråden The return of the Lolilla