Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-10 18:51:45 följande:
    Ja Det var faktiskt jättekul, de hade gjort det så bra idag. Det fanns ett helt rum med "skog". Luktade underbart, bilder på svampar, ekorrar och massa fint bland barr, löv, pinnar och mossa. 

Sen gjorde vi en tipspromenad och svarade på 13 frågor och Alice kunde varenda en. Jag var helt golvad.

Sen åt jag såklart en bulljävel så nu är jag fetare än i morse.  
    Nu längtar jag tills V också kan bygga en skog  Du kan behöva en bulle. Jag vill inte vara fet ensam. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-10 18:53:30 följande:
    Mycket onanerande till novellen?  
    Blygdläppen skrev 2010-11-10 18:54:01 följande:
    HAHHAHA
    Oh tyckte ni att den var upphetsande? Själv tyckte jag att den var fin. Jag började på julkalendern idag. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-10 19:13:09 följande:
    Jag orkar nog inte med nån jul i år. Vill inte jobba julafton för 10:e året på raken...........
    Nej fy fan i helvete gör inte det!!! Ingen möjlighet att vara ledig?
  • Mariohn

Hej  Som ni ser har en viss dårpippi startat en ny tråd. Jag börjar nästan gilla det

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 09:44:19 följande:
    Inte jag. Det är bortom all humor enl mig.
    Det kan jag förstå. Men jag känner att jag på något vis har fått upprättelse. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 09:50:06 följande:
    Och jag kan förstå det.

Men i övrigt greppar jag inte alls det, anledningen till att göra något sådant.
    Man är galen. JAg förklarar i die gruppe!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-11 09:55:28 följande:

jag är bara iritetterad över att hon lägger ut namn.
    det handlar likssom inte ens om skitsnack utan är ett helt normalt samtal.

dessutom är det över ett ar gamla grejor.

Jag bryr mig mindre om namnen men ser beteendet för precis vad det är. Helt vansinnigt. Som nnågon skrev igår, ett gammalt X som man inte vill träffa. Att hon inte kan släppa detta utan ruvar på saken och gång på gång återkommer med hämndbegär och dumheter är direkt obehagligt. Tycker jag
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 10:15:35 följande:
    Jag har precis druckit Nutrilett. Det är inte gott.
    Nej det är verkligen skitäckligt. Jag plågade mig igenom gymnasiet med nutrilett Mår illa bara jag tänker på det. Ett tips är att blanda med lättmjölk och sätta in i frysen så att den blir riktigt iskall.

Ett ännu bättre tips är att blanda med glass och skippa att hälla i pulvret öht.  
Svar på tråden The return of the Lolilla