Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Ok eftersom V lägger pussel ska jag berätta om min erotiska morgon.
    Jag vaknar av att M viskar söta saker i mitt öra och jag har lite ont i halsen.
    För att kunna ta del av de söta sakerna gräver jag ut mina flygplansformade, orangea öronproppar och skriker osexigare än  väntat "VA VA SA DU??"

Han suckar och skrattar lite "inget" och masar sig iväg mot badrummet. Där jag ligger i min ensamhet får jag för mig att det nog kan vara en bra idé trots allt så jag slänger av mig nattlinnet och tassar iväg efter honom. Då upptäcker jag att det är SVINKALLT i hela vardagsrummet. Mitt skinn krympte 4 storlekar och detta i sig gjorde att jag kunde se hur jag såg ut under magen. Snorgröna trosor med urtvättat tryck och håriga ben. Snabbt som ögat ilade jag in under täcker igen och låtsades sova när han ropade "är du uppe gumman?"

Skitmorgon.  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-16 08:55:47 följande:
    Tack, men det blir nog inte nödvändigt. Lampan kan vara tänd, eller ännu hellre, jag knullar mitt på dan! Vad sägs om det? 
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-16 08:53:42 följande:
    har ju dig som inte tvekar på att förnedra mig.{#emotions_dlg.flower}
     Vilket spännande ord som smög sig in i den meningen, bonnläpp. 
    Min kompis gjorde det i en hage en gång på sommaren. Men hela stunden blev förstörd av att det kom en närgången fluga när han skulle ge henne oralsex i solskenet. Jag dog av skratt när hon ogenerat berättade detta i ett större sällskap. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-16 08:59:29 följande:
    Så ser ju alla ut gumman............de verkar inte bry sig nämnvärt.
    Trams. Detta är FL. Här sminkar alla fittan och vaxar benen innan de går och lägger sig och gör man inte det är man skabbig och dum och hatar sin partner! 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-16 09:11:24 följande:
    Jag gillar tanken på fittsmink...skulle vara hur lätt som helst att sälja till alla svaga tjejer :)
    Prima läppstift :-/
  • Mariohn
    Zchimla skrev 2010-11-16 09:13:53 följande:
    Förresten lästa jag om Marans labbe-polare i hundtråden Kräks Undrar om jag någonsin kan bli kåt igen
    Sjukt äckligt
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-16 09:43:50 följande:
    Men steget är inte så långt från brasiliansk vaxning och parfymerade bindor till foundation och rouge för fittan...eller hur?
    PARFYMERADE BINDOR????????????????????????? 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 10:14:36 följande:
    God morgon!
    Apropå parfymerade bindor och trosskydd... När jag jobbade som lärare startade jag en samverkansgrupp för tjejer, som hette "Mutta skall lukta mutta" där vi pratade om sånt Bra, va?
    *god*
    Du förstår vilka vilda scener som spelas upp i huvudet på en sjuk människa som mig när du skriver så va?

(även om jag förstår att du är god)  
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 10:19:57 följande:
    Men hur fan luktar mutta då? Min luktar ingenting.
    Jag har hört killar på FL säga att mutta luktar fisk. Jag vet inte om det är jag eller deras sexpartners som behöver en läkarkontakt men FISK luktar det INTE!
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-16 10:22:49 följande:
    Det hela började med att tjejerna i skolan var ledsna för att killar skrek: Faan, vad det luktar fiiittaaa häääär. Sen drog den marknadsföringen igång om parfymerade trosskydd, tjejer fick svamp osv.... Då kände vi att vi var tvungna att berätta för dem att ingen kille (hur despo han än må vara) kan lukta sig till en fitta. Speciellt inte de som är 14 år och inte sett ngn annan än sin morsas murra, liksom....

Jag lämnar detta helt öppet att driva med, ni är lägre stående varelser och jag tycker att jag kan bjuda på detta Men det var jättebra för tjejerna och jättebra för oss, pedagoger, som faktiskt fick se hur man kan må när man är tonåring och osäker, senare än 90tal....
    jag tror att det är helt rätt tillvägagångssätt för tjejernas skull. För att handskas med killarna som skriker på det viset tror jag att man måste förklara att de ska tvätta sig efter morgonstunden med mamma om de vill slippa fittlukten under näsan. Men så skulle jag aldrig få jobb som pedagog heller.
Svar på tråden The return of the Lolilla