Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-11-16 10:33:24 följande:
    Inte för att vara nosig *fyndig* men hur vet du det?
    Jag misstänker att den sitter på hennes kropp...Men det är ju bara jag.
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-16 10:42:04 följande:
    Tack, vågade inte fråga själv.
    Driver ni med mig? Varför skulle man inte veta hur ens eget underliv luktar? Fan vad löjligt  Freddan menar du att du inte skulle märka om lillfredde började lukta? 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-16 10:49:32 följande:
    Jag vet att draken luktar eller doftar...iblande mindre roligt, ibland mer naturligt.
    Men dåså. Varför skulle inte en kvinna veta hur hon luktar då?
  • Mariohn
    Semper Idem skrev 2010-11-16 10:45:51 följande:
    Fast nu pratar vi avsaknad av doft, då får man ju verkligen ligga i, bildligt
    Haha där fick du mig
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-16 10:51:45 följande:
    Fast nu sa ju bimbon att hennes inte luktade alls. Det var ju det som var frågeställningen liksom. 
    Sven Justus skrev 2010-11-16 10:52:42 följande:
    Ta på dig läsglasögonen och läs några inlägg uppåt.
    Jag har förstått att jag är mindre intelligent idag. Ni behöver inte gnugga det i ansiktet på mig! I smell it!!!
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-16 10:55:20 följande:
    Använder du glasisar? Eller är du en linsmänniska? För felfri syn kan du väl inte ha? :)
    Jag har felfri syn. Eller det vet jag inte om jag har för jag ser inte något fel...Eller va? VA?? 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 10:55:18 följande:
    Jag vet det, eftersom mina fingrar inte luktar något särskilt när de varit där och roat sig (mig)

>Det luktar väl som "ren människa"  - dvs inte desto annorlunda än vad min axel luktar.
    "Hej bullen, min fitta luktar som en axel"

"Bara lugn, det är HELT normalt"  
  • Mariohn

Ibland har jag gröna linser. En gång var jag full och somnade med dem. Då var det inte kul att vakna. Jag trodde ju att snubben var helt grön tills jag upptäckte att resten av rummet också var grönt. Riktigt äckligt. 

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-16 10:59:05 följande:
    Sheisse också...jag var helt säker på att du använde glasisar till och från. .
    Varför? Du har en massa saker för dig om mig :´) 
Svar på tråden The return of the Lolilla