HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-21 14:56:27 följande:
Du rå förutom att frossa i choklad? Nej den allmänrådande synen på detta "kvinnoproblem" är att testa bälte och förlika sig med sitt öde.Konstigt hur lite bm och läkare egntligen bryr sig och vet något om problemet. Jag hade innan jag blev gravid nu sist fortfarande en del konstigheter sedan förra graviditeten som jag kopplar till eländet.Finns ju dom som har problem hela livet ch jag är lite orolig för att aldrig bli riktigt bra igen men man får väl ta problemen som dom kommer.Får du behandling? Minns att jag faktiskt blev erbjuden akupunktur när jag väntade Eira mot smärtorna. Vänta bara tills ungen är ute och jag ska ner i vikt bli av med foglossning och hela världen säkert kommer vara emot mig.
Nej. Jag anmälde mitt intresse att vara med i en studie för att se om osteopatbehandling hjälper. Det är vanligare i USA och England. Jag hamnade dok i gruppen som inte kommer att få behandling utan bara vara en "mätpunkt" för dom. Jag ska alltså lägga ner tid som jag inte har p.g.a. studier och barn utan att få ett smack. Så jag tänkte hitta en osteopat att behandla mig mot betalning, jag vill väldigt gärna pröva. Mitt mål var ju att få behandling så jag orkar tentera i flera timmar. Men det kommer ajg som sagt inte få vilket innebär att jag har ännu mindre tid att vara med i en studie....