Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-10-27 22:21:45 följande:
    gissar att hon inte menar sängar och pottskap
    Fan vad du hugger på mig kissemiss......... wanna take it outside? 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:22:16 följande:
    Soffa har jag redan, brun/svart melerad. Tänkte ju byta ut bordet, köpa en bänk/byrå samt tvmöbel.
    Mmm.....det får inte bli för mörkt bara om soffan är mörkbrun kanske du ska ha ett bord med lite ljusare kulör? Annars blir allt bara en mörk massa.....
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:24:48 följande:
    Meeeeeeeeeeeeeeeeen....hittar ingen tvmöbel som funkar i ljus färg!
    Hur vill du ha den? Vad behöver den svälja och så?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-27 22:26:51 följande:
    igentligen vill jag bara gosa men du raggar ju inte pa mig sa jag försöker själa upmärksamhet var jag kan
    *gosar*

Jag raggar aldrig, det är inte min stil Jag gillar att bli jagad, bara jobbigt när tables are turned  
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:26:59 följande:
    Min tv
     Skivor, filmer, stereo?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:29:41 följande:
    Oj, det har jag inte funderat på *tänker*
    Maj gadd..........Drömmer köp inget utan att kolla med mig är du snäll.......
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:38:52 följande:
    Japp

Snygg men för smal. Behöver vara 58-60 cm djup.
    Ok.
  • 2timearound

Inte så lätt med det djupet nej.....inte funderat på att investera i en plattare tv?

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:44:30 följande:
    Haha...jo, längre fram. Inte nu
    Då tycker jag att du ska vänta med att köpa en tv-möbel. Den kommer att kännas helt onödigt enorm när du har en platt tv. 60 cm är ett ansenligt djup.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:48:13 följande:
    Äsch, får se hur jag gör.

Ska köpa mitt köksbord denna månaden ivf.
    Ja det är viktigare. Man vill ju äta trevligt Tv kan ju stå på en kartong, det går ju fortfarande att kolla på den. Tills man hittat en bra lösning. Jag var inne på ganska många sidor nu, och 60 cm var svårt.
Svar på tråden The return of the Lolilla