Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:51:51 följande:
    Tv:n är något mindre (vet inte exakt) men jag har kollat runt 60 cm.
    Jo, de tar en helvetes plats de där tjockisarna
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 22:56:58 följande:
    men djup som sören.
    Hur fan vet man att Sören är "djup"? Är det ett nytt fall av "töj ut miiig"?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 23:01:13 följande:
    *asg*

Är "sören" ett skånskt uttryck kanske?
    Vad betyder det då? varför säger ni så? 
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-27 22:57:40 följande:
    trött har ätigt dax för bad
    Natti natti!
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 23:03:37 följande:
    Det betyder ungefär mycket. Kallt som sören, sörens vad mätt jag är...typ så kan man använda ordet.
    Mhm. Säger alla skåningar så? .-?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 23:06:10 följande:
    Hm...vet inte om jag ska vara ärlig? Vi får kolla med Semp & Maran oxå
    Det kanske bara är i din lilla håla?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 23:08:44 följande:
    *skrattar*

Tror inte det om jag ska vara ärlig. Däremot kan det vara så att det räknas som ett av de äldre skånska uttrycken.
    *fniss* ja, du känns verkligen "äldre".

Nu ska jag nog koja stumpan, ses i morgon. G´natt. *vinkar* 
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-10-27 23:10:54 följande:
    Go'natt.
    Men åhh! var har du varit?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-28 07:39:16 följande:
    NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!
    Nej. Det var väl det jag trodde.........
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-28 08:55:54 följande:
    Ok jag berättar.

Vi skulle ha lolillaträff. Vi var allihop i en stor grön park och det var sommar. I parken sålde de jättefina klänningar. Du och Jazzan låg på en rutig filt och rökte varsin cigg (??? ). Då kom freddan gåendes. Han var cool och såg ut som en jättekort italienare. Kort som fan, krampig och mörkhårig. HELT tvärtemot hur jag föreställer mig honom. Du blev jättearg och besviken för att han inte hade sagt att han var en liten italienare så du ville inte prata med honom. Sedan åt vi melon och drack någon äcklig drink allihop och jag blev kär i freddan. Då kom det en polishelikopter. Sedan vaknade jag.  
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAAAAAA!

Det där är nog rätt nära sanningen.......är du synsk på nåt sätt?  
Svar på tråden The return of the Lolilla