Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jag tycker att ni ALLA har så ordentliga och präktiga namn liksom. Alla. Bara jag som låter som en fransk slyna liksom

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-10-28 13:46:44 följande:
    Vad vill du heta då?
    Eleanor
    Jolly Bob skrev 2010-10-28 13:49:36 följande:
    Hur många namn har era barn?
    3 var
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-10-28 13:53:46 följande:
    3 + efternamnet då?
    Som mina ongar isf.
    Försökte stävja x-hustrun med att ge ongarna 2 namn men jag föll toffelplatt.
    Ja.

Det är lite kul med vår tjejs namn. Hon heter Margareta i mellannamn, inte för att nån av oss tycker att det är snyggt, men på båda våra sidor löper det som ett släktnamn. Är inte det en rolig slump? I vår familj är det bara varannan. Så jag slapp!
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-28 14:22:29 följande:
    Kommer osökt att tänka på de där mjukporrfilmerna från 80-talet som på ngt sätt var halvlegala att hyra - Emanuel

Fanns en herrans massa filmer med henne har jag för mig.
    Emmanuelle! Precis min poäng..........
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-10-28 13:16:55 följande:
    Varför har inte freddan förklarat sitt imbecilla smeknamn?
    2timearound skrev 2010-10-28 13:20:43 följande:
    Ja. Klokt sagt. Det känns rätt troligt.

Fredrik är ju ett väldigt fint namn, varför skulle man vilja kallas "möcke" liksom?
    Svara nu, Freddy.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-10-28 14:29:22 följande:

EMANUELLE.
    Fint Eras. Precis det jag behöver.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-28 14:32:42 följande:
    Det är faktiskt precis så jag föreställer mig dig. :)
    HAHAHAHAHA! Fyfan vad du fantiserar om mig...........
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-28 14:34:54 följande:
    Ja, du försvårar knappast genom att se dig själv som en "fransk slyna".. ;)
    Nej, det är klart.........Drömmer

Vet du vad jag heter? På riktigt alltså.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-28 14:39:23 följande:
    Om jag vet vad du heter? Givetvis!

Jag kan ditt namn, jag vet var du bor, jag kan dina morgonrutiner, jag vet din skostorlek, jag vet från vilket håll du drar pappret vid toabesök, jag vet vilka tidpunkter på natten du dregglar som mest, jag vet på vilken sida att knäckebrödet du brer ditt smör mm mm.

I know it all! :)
    Shit vad dryg du är nu Jag frågade bara eftersom det har varit tre tillfällen när mina kära "vänner" här i tråden har skrivit ut mitt namn..........
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-28 14:43:17 följande:
    Inte alls meningen att vara dryg. Det var liksom tänkt som ett stalker-skämt - som tydligen inte riktigt funkade.

Men ja, jag vet vad du heter :)
    ok, allt är förlåtet

Kan du vara vänlig att svara på frågan nu? *pekar uppåt i tråden* Annars kommer jag känna mig tvungen att börja kalla dig det igen.....möcke.
Svar på tråden The return of the Lolilla