Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Semper Idem skrev 2010-10-27 15:31:54 följande:
    Fan vad du viskar högt. Nej, har haft turen att slippa...
    Vilken tur du har haft, vänta bara åldring, snart blir det även dags för dig.

Freddan, wtf? Vad ger det för njutning?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 15:35:35 följande:
    Ingen aning. Jag kände mig bara tvungen att googla på ordet och hittade det stycket  i ngn broschyr som hette "säkrare 6 för läderkillar".
    *asg*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 15:46:30 följande:
    Kul! Och intressant.
    och sant också. jättesant.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 15:57:57 följande:
    själv har jag alltid tyckt att cybersex är aningens uppskattat...det kan möjligtvis fungera som en pulshöjare, eventuellt en resning i bästa fall.
    Du har nog inte haft cybersex med rätt person isf.....
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-27 15:58:14 följande:
    Fan vad vidrig läsning. Och jag skrattar bara. Är det fel på mig?
    Nej. Jag tror vi alla har hamnat i dåligt sällskap.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 16:01:22 följande:
    Jag antar att du syftar på dig själv som "rätt person"?
    Ehhh....nej Det gjorde jag faktiskt INTE. men är du sugen så ställer jag upp
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 16:02:07 följande:
    Nänänä, jag har fullständigt "normala" sexpreferenser!
    Jo tjena, Mr Extravaganza........
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 16:03:22 följande:
    Jag ska det i åtanke ngn regnig söndagkväll när livet är fullständig uppochner. :)
    Nej, regniga söndagar funkar inte för mig. Det måste vara en vin-fredag
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-27 16:04:06 följande:
    Nej, jag såg ju "före" och "efter"bilderna på din penis, så jag var tvungen att testa, jag med! Krympte ihop med ett sssssnnnööörrrrp!
    HAHAHAHAA!
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-10-27 16:05:43 följande:
    Så nu är jag för stor för dig, igen...
    HAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!

Semp-Jaz 1-1
Svar på tråden The return of the Lolilla