Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-10-27 16:06:44 följande:
    Jag tog ingen kräm där bak *huvud på sned*
    omfg
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 16:13:57 följande:
    Shit, that´s old!
    Det är ju förfan bara en sekund kvar innan du är där.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-10-27 16:17:54 följande:
    varför är det viktigt att det var just damcyklar?
    För att fittorna hade nuddat sadeln förståss? Vad annars? Det kanske tom fanns nån doft kvar, vem vet?
  • 2timearound

Snart är det "Chans till Romans" på MixMegapol..........det är så pinsamt, jag bävar, men kan ändå inte låta bli att lyssna. *självplågare*

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-10-27 16:23:59 följande:
    Kanske viktigt med korg-asm
    usel
    Mariohn skrev 2010-10-27 16:24:00 följande:
    Vem vet...den där trosan vi talade om tidigare kan mycket väl sitta kvar helt och hållet utan att ägaren märkt det när de stigit av cykeln. 
    Jag tänkte precis samma
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-10-27 16:23:59 följande:
    Kanske viktigt med korg-asm
    Jazza skrev 2010-10-27 16:25:22 följande:
    Så man får skrika så det ekrar?
    Ni är verkligen på samma nivå alltså Soulmates
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-27 16:26:15 följande:
    Åh nej, det är fruktansvärt!!
    Jag VEEEET! *glad* Men det är som helt omöjligt att stå emot.
  • 2timearound

Tjena mongon

• 2timearound

Skulle aldrig drömma om att ragga Have som fucking pride people....

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-27 21:26:29 följande:
    Åja, du körde ju ditt trosskyddsfusk i affären, häromdagen, ju... "Kolla på MIIIG, jag har en fiiiittaaaaa" till den stackars oskyldiga pappan.
    Det var jag som var oskyldig Skrikandes du skulle ha sett honom vid potatisen.
Svar på tråden The return of the Lolilla