Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jag gillar verkligen inte mörkhåriga, korta män alltså..........Obestämd jag skulle bli skitbesviken om han såg ut så.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jeeez........tog du fram bössan?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-28 09:25:31 följande:
    Haha nej...de var säkert helt harmlösa men det är fortfarande chockerande korkat att tro att man får lov att gå in i någons trädgård och inspektera deras hem bara för att man kände den som bodde där innan...Det måste råda någon form av syrebrist. De måste ju ha sett att jag satt här och ändå ringer det ingen klocka i deras mössbeprydda små skallar som säger att "hmm detta kan möjligtvis vara tämligen olämpligt". Hur kommer det sig?? 
    De är........skåningar?
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 09:32:36 följande:
    Vassegó

Jag sa en jätteskånsk mening till 2timer när vi pratade tidigare i veckan
    Nått om nåt gärde eller stängsel eller så var det va?

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 09:36:34 följande:
    Precis!

Andra sidan gärdet fast på skånska
    Jaa....jag fattade knappt när du förklarade på den "vanliga skånskan".
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 10:09:24 följande:
    *asg*

Du är fan så förbannat söt alltså
    *jättenöjd*

• 2timearound

Varför har inte freddan förklarat sitt imbecilla smeknamn?

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-10-28 13:19:05 följande:
    Han skäms kanske?
    Ja. Klokt sagt. Det känns rätt troligt.

Fredrik är ju ett väldigt fint namn, varför skulle man vilja kallas "möcke" liksom?
  • 2timearound

Jag kallades för Emma förut. Det är ok. Vet faktiskt inte varför folk inte säger det längre. Jag är inte överdrivet förtjust i mitt namn.

• 2timearound

Eras, dicken ser inte lika intressant ut i orangea badbyxor.

Svar på tråden The return of the Lolilla