Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-27 12:41:22 följande:
    Hej, skäbbskänks!Damn, har shoppat träningskläder idag... Det var INTE rea på det
    Hade det inte varit billigare att beställa från England eller USA?
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 12:53:09 följande:
    Så brukar jag oxå rättfärdiga mina köp. Jag sparar pengar minsann!
    Det är så man gör ju!! Det är ekonomi!
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-04-26 23:34:47 följande:
    Nu. Sängen. Var är Bam förresten? Saknar henne
    Ja, vad har hänt med BAM? Väntar på svar i tråden på FB.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 13:13:52 följande:
    Så där ja veterinärtid inbokad på Torsdag morgon. Fan vad skönt det ska bli att få jycklot uppkollat men samtidigt är det ångestfyllt med tanke på allt elände som kan finnas i en gammal kropp.
    Det går säkert bra. *håller tummarna*
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 13:20:21 följande:
    Oja. tröstar mig med att hon mår bra är pigg och så men det är lite läskigt att veta att dom så lätt får livmoderinflamation cancer och sånt.Grejen nu är att hon blöder men inte löper. Min typ av ekonomi Ahh stackars ts  www.familjeliv.se/Forum-4-288/m52212008.html
    Ja, stackars....
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 13:20:21 följande:
    Oja. tröstar mig med att hon mår bra är pigg och så men det är lite läskigt att veta att dom så lätt får livmoderinflamation cancer och sånt.Grejen nu är att hon blöder men inte löper. Min typ av ekonomi Ahh stackars ts  www.familjeliv.se/Forum-4-288/m52212008.html
    Förresten, får inte du en pojk? Och jag väntar en tjej. Då kan vi inte prata mer....
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 13:37:39 följande:
    Mm! hon är pigg hon är pigg hon är pigg hon är pigg hon är pigg *försöker hjärntvätta mig själv* Jepp vi får nog hädanefter tala via ombud Apropå sorgsamheter av varierande karaktär så såg jag igår sista avsnittet av Sparctacus Kollade på nätet när säsong 2 kommer och såg att den är försenad pga huvudrollsinehavaren har cancer!
    *iggar* då jag måste vara avis på att du får en pojk.

Det var ju himla tråkigt, inte programmet men att han fått cancer.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 13:41:14 följande:
    Har länge varit övertgad om att det där är ett troll. skapat trådar bra länge nu med teman på hur duktig hon varit på att gå ner i vikt. Att barnlösa inte är emnade att bli föräldrar osv.Har även en smått fantastisk blogg om jag nu inte minns helt fel.
    Jag tror dessvärre inte att det är ett troll. Men jag hoppas!
  • Ord blind
    Ord blind skrev 2010-04-27 13:51:42 följande:
    Jag tror dessvärre inte att det är ett troll. Men jag hoppas!
    Nu är hon borta....
Svar på tråden The return of the Lolilla