Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Fan vad dött det var här då!!

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Jolly Bob skrev 2010-04-27 14:47:00 följande:
    Taniga jävla tanter. Ni inboxar alldeles för lite porr.
    Kan inte tänka på porr utan att spy. Magen trycker i halsen....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 15:34:06 följande:
    Hur grejar du det jag blir fan lessen och förbittrad på riktigt. Tårarna strömmar ner från hennes kinder och hon gråter så  smärtandes men när jag sträcker fram armarna för att lyfta upp henne så skriker och gråter hon ännu mera... PAPPA PAPPA PAPPA...hellre olycklig än i mina armarJävla lilljudas!!
    Det var jättejobbigt här med. Blev som dig, uppriktigt ledsen. Men det verkar gå lite i perioder. Ett par gånger har hon velat bli upplyft av mig!! Det löser sig nog!
  • Ord blind
    2timearound skrev 2010-04-27 17:53:24 följande:
    Kan INTE tänka mig att ha kopior!
    Men jag har inte gett dig länken till det företaget heller. Suris! Otacksam är vad du är! Här anstränger jag mig och får bara skit tillbaka!! Jag lovar att aldrig göra om det!!
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-27 21:52:07 följande:
    Jag är lack ikväll iaf.
    Det märks inte.... {#lang_emotions_sealed}
  • Ord blind
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-04-27 22:27:09 följande:
    Fösta bilden får mig att vilja {#lang_emotions_throwup}
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-27 22:29:46 följande:
    My crush!
    Vad är det för psyko?
  • Ord blind

Nej flix, nu spammar ni tråden med osmakliga bilder. Jag går och lägger mig! {#lang_emotions_kiss}  (bebis i magen är elak och ligger grymt obekvämt, gör ont som tusan)

• Ord blind
    SimplyTheBest skrev 2010-04-27 22:35:24 följande:
    trodde du menade Jensen...det gör du väl INTE?
    jopp.....
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-27 22:39:22 följande:
    Något bättre, han såg galen ut på förra bilden, jag hoppade ärligt talat till...
Svar på tråden The return of the Lolilla