Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-05 13:39:11 följande:
    Det hoppar lite fram & tillbaka för mig så det är lugnt ändå. Antar att sista tidens stress kommer ändra min cykel. Dessutom verkar mitt humör vara rätt mycket pmshumör
    Ja, lite häxa är det allt
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 13:40:18 följande:
    Hade för mig att jag & Timer brukade synka men det kan vara så att det är en vecka mellan. Brukar ha koll men det har varit kaos de sista månaderna & kroppen är lite...annorlunda då
    mig kan du inte använda som kalender Jag har alltid varit helt mongo sådär. Det är nog du som är rätt och jag som är fel.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 13:41:29 följande:
    Har inte sänt dig någon kram....
    "beeeejatch.........."  *viskar*

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 13:45:17 följande:
    Säg till mig när ni klara med prat om mens och tjejmagar och dylikt. Eller återkommer jag ikväll.
    vad vill du prata om då? 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 13:48:49 följande:
    Presidentvalet i USA om två år?
    Visst. Whatever. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 13:49:12 följande:
    Ordet tjejmage är löjligt.

Vi kan lista pinsamma fl-ord.

Tjejmage =livmoder
    Mysrester =sperma
    Vitkissa= spruta
    Mysa =knulla
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 13:52:20 följande:
    Folk som använder dylika uttryck har jag för vana att dissa och förakta omgående.
    Varför tror du att du trivs som fisken i vattnet med oss? Nu var det inte det som var uppgiften, att dissa idioter alltså, utan att komma på fler av deras älsklingsuttryck. Go to work.
  • 2timearound

Tjejmage =livmoder
    Mysrester =sperma
    Vitkissa= spruta
    Mysa =knulla
    BIM= Beräknad ICKE mens (so fucking stupid)

• 2timearound

Jag gjorde faktiskt ett försök att "rena" fl från BIM. Men det stötte på ordentlig patrull.......

www.familjeliv.se/Forum-1-5/m22043160.html

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 14:01:27 följande:
    Går du hem tidigare i på fredagar?
    Han måste ju hinna förbereda sig för sitt fredagsbad
Svar på tråden The return of the Lolilla