Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-05 19:12:12 följande:
    det stör dig altsa inte att han har en bla helkropsstrumpa med ett stort vitt tygpillet pa mitten pa sig?
    Jo, det stör mig. Det blir inget, han är för kort. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:12:42 följande:
    Skräm henne inte! Låt henne ha sin tid som pillertrillare nu. Hon tycker att det är spännande
    Äntligen lite jävla drama i mitt liv. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-05 19:13:08 följande:
    De pryda asen De skall inte få vin på sin kvarn, alls! Men ta inga piller när du dricker vin, är du söt?
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:13:16 följande:
    Eller vin. 
    Jazza skrev 2010-11-05 19:13:37 följande:
    Då måste hon ta riktiga piller och ge fan i vinet, under tiden. Jävla amatörer är ni!
    De där tågen har redan gått, skeppen har seglat och allt det där.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:15:32 följande:
    Riktiga piller är farligt. Jag har skitmycket ketogan, tramadol och zolpidem här hemma men jag vågar inte röra dem!!  Och jag vågar inte lämna in allihopa på apoteket för då skäms jag och alla kommer att tro att jag är knarkare. 
    Det första steget är alltid att erkänna. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-05 19:16:46 följande:
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 19:14:36 följande:
    Åh, potatismos! Hjärta
    Grymt gott! Jag brukar hålla mig långt borta från det, men jag vägde 57,7 imorse, så tyckte jag kunde unna mig det
    Omg. Jag väger alltså bara 0.8 kg mindre än DU?! *måste banta* Fan tur att jag är längre alltså.....
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 19:17:29 följande:
    tänkte pa en sak.
    jesus kunde ju förvandla vatten till vin, tänk vad jobbigt om han gjorde det efterman drukigt sina 6 liter vatten... snaka om jätte full man skulle bli da...
    Haha! Snacka om dålig fylla liksom. *urk*
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:19:01 följande:
    Fy fan vad smala ni är  *fetto* 
    Jag får pösmage när jag sitter i min datorstol. *tröstar*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-05 19:20:19 följande:
    Ja, den där halva centimetern gör mycket för dina lår *inte*
    Du är INTE 1.62. *vet* Ditt huvud var typ under min haka när jag tog dig i min famn.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-05 19:21:47 följande:
    Bara för att jag böjde mig ner för att slicka i din urringning......
    Du gillade titsen va? Mmm.....mums, det är det fler som gör.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-05 19:24:25 följande:
    Jag hittade dem inte, jag var inte så vig på den tiden, så att nå ner dit var inte fysiskt möjligt. Men nu är jag vig, igen, så nästa gång skall jag gå loss på dem *lovar*
    Åhhh.....*längtar*
    Mariohn skrev 2010-11-05 19:31:34 följande:
    Jag kommer tillbaka när jag väger 57

Tänker du ALDRIG komma tillbaka?!  
Svar på tråden The return of the Lolilla