Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-12 22:13:32 följande:
    jag har varit och handlat mjölk. jag är kall och blöt och jätte tröt jag vill bada men jag är lite skraj att du ska komma och dyka ner med din äckliga mus...
    Nu menar du min sköna, fina lilla mus. Men du skrev fel. Sånt händer. Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 22:14:19 följande:
    *skratt*
    Skrattar du så bilringen hoppar?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 22:16:12 följande:
    Hade säkert kunnat fylla ut mellan dem då jag inte är mager
    Som en klassisk Qp dårå. En köttig mumsig bit och två torra brön............
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 22:18:19 följande:
    *asgarvar*
    Glömde bleka........

• 2timearound

Jag tycker också synd om maran. *pk*

• 2timearound
    Midka skrev 2010-11-12 22:20:31 följande:
    Du skojar! Hur gör du det rent praktiskt?  
    Om du visste hur ofta jag får torka min "box" från hans jävla sagge alltså....

*urk* Eg vill jag inte tänka på Eras sprut, men det är ju nästan omöjligt när ni håller på som ni gör. Drömmer 
  • 2timearound

22.15 skrev han att jag skulle få bre.

Nu är kl 22. 22. Inget brev. *suck* Slow sluggy fingers....... 

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 22:23:01 följande:
    2timearound skrev 2010-11-12 22:19:23 följande:
    Jag tycker också synd om maran. *pk*
    Jag känner er och ni är ju snälla och så. Och jag tackar frö sympatierna...Men jag vet att ni skulle skratta om ni såg mig! Demon
    Ja *erkänner direkt*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 22:24:08 följande:
    Inte bara jag som ser i bilder....
    Är det bara vi. eller gör alla det? 
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 22:26:19 följande:
    Saggar eras i era boxar?
    Är du ett dugg förvånad?
Svar på tråden The return of the Lolilla