Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Erasmus skrev 2010-11-13 23:12:28 följande:
    Livets Ord-kristen....men det är ändå mer smakfullt än din tatuering i svanken med en pil ner till rövhålet med texten: insert dick here.
    Eftersom hon är dement så vore det väldigt olyckligt utan en "skattkarta".
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-13 23:17:12 följande:
    Haha, nej men bakat tårta till min gode far imorgon
    Ha! Jag trodde det var till dig själv.....  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-13 23:22:12 följande:
    Haha, så patetiskt är jag inte
    Nej, jag menade att du och barnen bakade tillsammans för ett firande. Inte att du har gjort godis och bakat tårta till dig själv hela veckan..........inte allsDrömmer
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-13 23:25:40 följande:
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 23:23:51 följande:
    Brukar du få frukost på sängen på Fars dag?
    Ingen tradition, men vem vet, imorgon kanske
    Jag har fixat de flesta filmerna du tipsade om. Men i morgon blir det draktränaren och frukost i sängen. 
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-13 23:29:03 följande:
    Åh, vad trevligt

Vad är draktränaren?
    En film, jättebra. Även för vuxna. Jag frågade om Fireflies-filmen. De avrådde å det starkaste att se den, eftersom den var outsägligt sorglig, så jag passar på den tillsvidare iaf.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 23:30:12 följande:
    Han ropar på horor tre gånger om.
    Nicket och Jazza komju springande direkt, så jag kan bara anta att Panki var den tredje.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-13 23:30:29 följande:
    Jazza skrev 2010-11-13 23:29:21 följande:
    Hennes man.
    Pärlor för svin...

(inte du, Eras)
    Jag läste och skrattade men man kan ju inte citera vartenda inlägg min vän. Jag skrev ett roligt här över som gick rakt över huvudet på den som avseddes. *swooooosch* 
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-13 23:38:12 följande:
    Får kolla upp den

Denna är trevlig,
    ">Snowman
    , vacker musik
    Du är så rolig med din musik alltså. Jag tittar alltid främst på bilden, alltså det estetiska intrycket. Musiken  kommer liksom i andra eller tredje hand. Men när du påpekar det så lyssnar jag ju intensivt och då blir upplevelsen en helt annan. 
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-13 23:39:49 följande:
     boostar man ditt ego 
    Konstigt. Är det här ett typiskt manligt uttryck eller? Nu har både Eras och Semp skrivit det på samma dag, man undrar ju om ni är i nån typ av maskopi. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 23:43:06 följande:
    Nope, jag använder det ganska ofta.
    Aha. Så Eras kanske har fått det från dig då? 
Svar på tråden The return of the Lolilla