Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-14 15:13:30 följande:
    2timer: vilket fint dockhus! Du ska alltså inreda det?
    Ja, jag har lagt golv i de nedre rummen, men jag har inte hittat tapeter jag tycker om än. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

De här är bra. Där har jag beställt grejer till bl a garderoberna vi byggt i barnens rum.

www.dollshouse.com/

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 15:21:17 följande:
    Imponerande. Ska det bli julklapp?
    Nej hon har redan fått det. men inte varit så intresserad förrän nu. Så nu vill jag fixa till det och hoppas att hon inte är alltför hårdhänt med det. Den chansen är nog tyvärr rätt minimal för hon är inte nån liten älva precis, min unge.
  • 2timearound

Fyller 6 i jan. Liten trollunge. Inte alls nån prinsessa som jag. Hon är/kommer att bli mycket snyggare än jag, men tuffare också. Tror jag. 

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 15:36:09 följande:
    Skönhet & skinn på näsan är en bra kombo
    Jo Blir det så, tror jag hon blir en dödlig kombo faktiskt.

Nu ska jag vika tvätt och handla middag. Later! 
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-14 15:38:21 följande:
    Din dotter är väldigt vacker, måste brås på far sin va?
    De säger att hon är väldigt lik mig. Eftersom jag har så svårt med ansikten så fattar jag inte det där alls. Men jag tycker att hon är mycket finare än jag någonsin varit eller kommer att bli. Fast jag är såklart såinihelvete partisk så min åsikt kan man nog bortse från helt och fullt. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 18:15:57 följande:
    Fan vilket trist väder det är här nere
    Här har det varit fint idag Vi gick en skogspromenad och det var skönt att känna skogens dofter. nu har jag ätit lammgryta, höstigt! 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-14 19:03:57 följande:
    Hahhaa, tack

Vad gör alla ikväll, då?
    nu ska jag natta helt övertrötta ungar, sen ska jag kolla på Inception. Barnen var uppe till 22 igår, de brukar lägga sig mellan 19.30 och 20.00 annars.......SATAN! vad vi har fått betala för det idag. Aldrig mer för fan Skrikandes
  • 2timearound

There really is no fucking free lunch..........

vilken kass versionT fått tag på. Skrikandes Som tur är så är jag kung på bättre versioner Drömmer så det är bara att go to work........

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-14 20:05:28 följande:
    Skall inte du vara med på TP?
    Jo gärna, men jag får sån hjärtklappning. Jag vill hellre spela riktig tp. det gillar jag.
Svar på tråden The return of the Lolilla