Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Midka, är du nån typ av.........svartrockare eller så? Eller omformulerar, är du sådär konstig som Nicket, med hennahår, mycket svart kajal, korsetter och wreith-masker, typ lajvare? 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 10:14:20 följande:
    Vissa dagar behöver jag löööööve helt enkelt
    Ja.....det är skönt att det finns de som är värre än jag. *suckar nöjt*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-14 10:21:52 följande:
    Menar du så här?

">

" target="_blank">

Tyvärr... får göra dig besviken. Jag är mer åt 

cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/2009/0...

men önskar så att jag var  

www.princessx3liveandfriends4everlove.com/bil...
    *asg*

Fy fan vad kul, jag blev just "swept of my feet".

men ärligt, Maud? Jag kan hjälpa dig, det är en av mina superkrafter. Att förvandla ordinary people till extraordinary  
  • 2timearound

Passar på att påminna alla som vill vara med och skicka matpaket med Hoppets Stjärna

26:e nov är sista inlämningsdag.

Julen kommer bli mycket roligare om man känner att man även gjort något för att någon annan ska få en jul. alla fina generösa (ej lata) människor i tråden.

www.familjeliv.se/Forum-5-158/m54702117.html

• 2timearound
    Midka skrev 2010-11-14 10:30:47 följande:
    *skratt*
    Maud är nog mer för att jag är så jäkla präktig. Vågar/vill inte sticka ut hakan så att folk blir ledsna (även om de är puckon). Utseende är nog ganska varierat. Har gått upp och ner som en uppblåsbar Barabara i vikten men nu lyckats få kontroll så jag är hyfsat nöjd.  
    Drar du upp eller ner medelvikten i tråden?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-14 10:31:48 följande:
    Hahaha, fy fan vad äckligt!
    Men han passar ju så bra till din tatuering?
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-14 10:33:51 följande:
    Jag är så jäkla ambivalent till sånt här... Om man gör det är det lika med att man köpt sig fri en stund då?
    Ja, då har du köpt dig en fin och samvetsfri jul. Det var faktiskt väldigt tillfredsställande förra året, jag tänkte på alla barnen som fick kakor och bröd och ritpapper, pennor böcker och leksaker av mig. Det gjorde stor skillnad för mig. 
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-14 10:37:29 följande:
    170 cm och 75 kg. Vet inte om det gör medlet uppåt eller neråt. Oskyldig
    Det blir nog ner ska du se
  • 2timearound

Ja, same. Ha en bra dag alla! 

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-14 12:31:15 följande:
    Känner mig lite nere idag men jag vet inte varförRynkar på näsan
    Jag med. Men för första gången så fick jag en känsla av att julen kanske inte blir så dum ändå.

Det kanske iaf går att uthärda. Jag slipper jobba julafton om jag vill och jag slipper svärmor och svägerska om jag vill. Jag får vara hemma och ha jul på barnens villkor och behöver inte göra julkort och ha adventsfirande om jag inte vill. 

Annars brukar jag älska allt det här, det är liksom det jag gillar. Men i år känns det mest jobbigt, press liksom.

Jag brukar ha adventsfirande på 2:a eller 3:e med bara hembakat godis och kakor och bröd. Massa kompisar och glöggmys. Men bara tanken på det och hemgjorda julkort får mig att vilja krypa ner i sängen. 

Men sen ändå.....idag fick jag en liten känsla. En bra känsla.  
Svar på tråden The return of the Lolilla